Stinaamor Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei Jeg er 6+4 nå. Jeg hadde sex med min forlovede, og to timer senere så jeg at jeg hadde nåkka brun greie i trusa. Når jeg tørket meg litt ekstr va d litt jennomsikti rosa. så vi at jeg ser det. Har en del stikking i underlivet.. jeg ringte legevakten, å hun sa at det mest naturlig vis var spontanabort... Jeg er hel knust....
Puppemamma Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 står mange steder at man kan blø uten at det har noe å si!!!!! ta et legebesøk! kan ikke skjønne at de kan fastslå det fra legevakta helt uten videre. Dårlig opplegg!!!
Stinaamor Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 ja skal kontakte fastlegen i morgen... Jeg er helt fra meg.. har tårer i øyne også. Det er første gang jeg har blitt gravid...
*Lissi* Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg har opplevd blødning etter sex, og det er vist ganske så normalt:-) Gikk helt fint her iallfall. Lykke til!!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Kan ikke skjønne hvorfor den dama på legevakta synes det er nødvendig å skremme folk unødvendig. Er ganske normalt å blø etter sex når en er gravid. Alle slimhinner blir ekstra skjøre og får mye mer blodtilførsel i et svangerskap. Og stikkninger er som regel bare leddband og muskler som strekker seg. Altså helt normalt. Du skal blø mye før de kan si at "Du har helt sikkert en sa"... Ekstra utflod er også helt normalt og så lenge som det ikke kommer masse blod eller det lukter vondt kan du nok ta det med ro. Men få deg en time hos legen og bli undersøkt. Ikke lett å slå seg til ro sånn uten videre. Lykke til.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 herregud...typisk legevakt svar å få..hvis man sier gravid og blod i samme setning så sier de spontanabort med engang...!! ikke at sorgene på forskudd kjære deg...det du beskriver har jeg hatt siden uke 6 og helt til nå og har det enda faktisk 11+4...alt har vært i skjønneste orden og så lenge du ikke fossblør nå og har smerter så tror jeg helt ærlig at alt er bra hos deg...har til og med fossblødd 3 ganger også...og den stikkingen du kjenner er også helt normalt..det er livmoren som strekker seg.... og etter sex er det veldig normalt fenomen...du kan selvfølgeig være av de uheldige men som sagt så har jeg ikke noe tro på det....men skønner jo at nå er du redd uansett pga det menneske på legevakten... håper og tror alt er bra med eg og ønsker deg lykke til!!
Student89 Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Jeg hadde brunt utflod i uke 4, da jeg ringte legevakten sa de det samme til men. "Dette er nok en spontan abort". Her sitter jeg da 3 uker senere og er fortsatt gravid Er lett man tenker det verste, men har hørt det er normalt at man kan blø litt etter sex, sår slimhinner osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå