Gå til innhold

Da kom EL-smertene, jippi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom EL-smertene, akkurat når jeg trodde de skulle komme.

Så da har kroppen min normalisert seg etter MA'en i januar. Jippi.

Har da eggløsning om et par dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fabelaktig! Fikk EL sjøl for et par dager siden, etter MA i februar. Det er veldig godt å vite at kroppen er i gjenge igjen. Nå er det bare å krysse fingrene for at de siste dagers arbeid gir resultater. Tvi, tvi til deg!

Skrevet

Er EL vel overstått ♂ + ♀ = ♂ ?

Jeg hadde selv EL i går, mandag, for første gang etter utskrapning etter MA. Det tok nøyaktig 5 uker før kroppen var klar for å "legge" ett nytt egg igjen.

Krysser fingre for at det går bra denne syklus ♂ + ♀ = ♂ ;-D

Lest nylig (på sidene til folkehelseinstituttet) at bare 1% av alle gravide kvinner mister 3 ganger på rad.

Fingre krysses for at vi ikke en blant de 1% uheldige!!!

Masse masse lykke til ;-)

Skrevet

Har hatt MA jeg også(februar),er det lurt å sjekke med EL test om eggløsning finner sted? trodde den kom "automatisk" jeg..

Skrevet

ikke alle som automatisk har eggløsning nei, noen kan "hoppe"over en mnd, /ha uregelmessig syklus...

Skrevet

Så bra:)

Jeg er litt nysgjerrig på smertene dine... Hvordan opplever du dem? Jeg hadde voldsom menstrusjonslignenden smerter med stikninger i går kveld og lurer på om det var EL. Når du sier at du hadde EL-smerter den 18 vil du da ha EL noen dager senere og ikke samtidig? Jeg er helt grønn på dette jeg:)

Skrevet

Kort oppsummering. Jeg hadde MA i januar. 6 uker etter på fikk jeg mensen igjen.

1. syklus etter det var det bare tull med.

Derfor er det nå første ordentlige eggløsning etter MA.

EL-smertene er veldig like mens-smerter, bare at det stikker mer og er lokalisert på den ene siden. Den siden egge slippes på.

Har fått bekreftet på en GU en gang at det var faktisk det jeg kjente, og at jeg hadde rett når jeg kom til å fastslå side.

Egget tror jeg ble sluppet på 19. (bursdagen min), muligens 20.

Skrevet

da er det sikkert EL-smerter jeg opplevde i går da.... Skal få samboer til sengs, for da har sikkert ett egg blitt sluppet i dag. Takk for svar og masse masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...