Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 jeg er ei jente på 20 år som er plaget med slim i halsen,som man må harke opp (unnskyld for detaljer ), slik som de gamle på gamlehjem gjør.. Før trodde jeg det var pga at jeg røyket.. men etter å ha sluttet med røyken i 4mnd nå igjen, så er det jo ikke dette som er grunnen,da jeg ennå har slim.. *forvirra* det har ingenting med røyk,svangerskap(er ikke gravid) men har også hatt det når jeg var gravid for 2 år siden..(da trodde jeg at det var sånn når jeg ble gravid..siden jeg ikke røykte i sv.sk..) eneste annet jeg kan forholde meg til er vel egentlig kreft(som jeg tviler på) da min mor hadde slim og hadde kreft+røyket.. -der jeg koblet røyken ;P Hva kommer dette av? siden jeg er så ung? hvordan bli kvitt det? kan jo ikke ta slimoppløsende hele tiden heller :S
Smurfeline87 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Heisann Jeg vet ikke hva som hjelper, men ville bare si at jeg har det på samme måten selv om jeg aldri har røykt. Forøvrig så begynte det for alvor å bli et problem for meg etter at jeg tok mandlene. Kanskje det har noe med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Hei smurfeline87! har mandlene mine ennå jeg.. HI.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg og har mye slim. Røyker ikke, drikker ikke melk, er slank og spiser sunt nok. Spesielt hvis jeg skal jogge eller gjøre noe fysisk anstrengende så må jeg stoppe og harke. Da tar det helt av. Lurer og på hva det er.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 blond: jeg drikker vann, og drikker ikke mye melk.. toppen ett glass om dagen.. har også slim selv om jeg ikke drikker melk også. HI
Smurfeline87 Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Nei da vet jeg ikke hva det kan være verken for deg eller meg, hihi
blond Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Prøv å drikke romtemperert vann med sitron i, kanskje det hjelper?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Smurfeline87: hehe! får håpe noen andre kan svare oss da ;D HI.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 blond: kanskje det ja.. skal prøve det også Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå