Gå til innhold

Så mange rare tanker!

Anbefalte innlegg

Har jo to barn fra før, men likevel så gruer jeg meg litt til ultralyden igjen om en uke. Tenk om det ikke er liv i de lenger, at de har fått noen skader som nå er synlige osv..

Rart man bekymrer seg så fort når man er gravide selv om det har gått bra før!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141740889-s%C3%A5-mange-rare-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!!! Kjenner meg så igjen her... Har også to fra før. Den største forskjellen på denne gang og de to første er at jeg tenker på ALT som kan skje... Det gjorde jeg ikke i den grad med de to eldste. De er bare 3 og 4 år, så det er ikke det at jeg var "ung og dum" den gang ;) Da ventet jeg rolig på ordinær ultralyd og trodde egentlig alt skulle gå bra. Det gjorde det heldigvis også :)

På tirsdag så jeg en sprellende aktiv krabat i magen, og skal tilbake til ny UL igjen på tirsdag. Til tross for at jeg så at det stod bra til på tirsdag (11+3), klarer jeg å være bekymret for om det kan være noe han ikke så som han finner neste gang.

Til tross for at disse tankene lett kommer sigende, jobber jeg mye med å tenke positivt. Kjenner at det hjelper å tenke at jeg nå er 12+1 og over i 2. trimester, sannsynligheten for at noe er galt er egentlig liten, de fleste svangerskap går bra, jeg har sett liv på UL før... Prøver å "lure" meg selv til å tro at det skal gå bra. Er hvertfall ikke bra for meg eller spiren å gå å bekymre meg. Men tankene kommer med jevne mellomrom, ja...

Lykke til på UL, sannsynligvis er alt helt i orden :)

Satser på at alt er i orden, blir til at jeg lever for hver ultralyd. I tillegg så leser jeg jo mye bøker og på nettet om tvillinger som deler sekk og morkake, og dermed ser jeg mye av det gale som kan skje, og da blir det litt ekstra tenking..

Nei, får bare prøve kose meg siden dette er siste gang, og så prøve å ikke tenke så mye selv om det ikke er så lett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...