Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så trist, lei,forbanna og sliten nå...

Fekk satt inn 2 fryseegg for 9dager siden.. Hatt ømme bryst, vondt i ryggen, oppblåst mage, murringer, luft, kvalme, frysninger og vært trøtt..

I dag på rugedag9 el 10 har eg hatt litt blod, først rosa nå mer rødt på farge;-(

Er dette da et nokså "sikkert" tegn på at det er over?? Går det an at det ene egget klarer seg selv om jeg evt begynner å blø mer??

Håper d er noen som har tid til å svare/ vet noe!!!

Åhh så ustabil, sentimental og max frustrert.... Tårene triller

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141740869-%C3%A5hh-er-det-over-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette betyr absolutt IKKE at det er over. Har hørt om mange som opplever blødninger og allikevel er gravid. Hold ut og hold motet oppe ;-) Vet at dette ikke er lett. er jo ikke akkurat drahjelp og ha kroppen stappet full av ekstra hormoner :-S

Åhh litt oppmuntrende lesing;-) Takk!! Nahaaai, d er ikkje lett.. Er jo så xplosiv, oppfarende og svingende i humør at det er helt sykt!! Utrulig vanskelig å forholde seg til... Men leter liksom etter små ting som kan tyde på at det ikkje er over, samtidig som eg er så pessimistisk!! Menmen, fortsetter å krysse fingrene!! Takk iallefall!!

Hææ, d har jo stoppa opp!? ;-) Er det mulig elle er d bar tanta som spiller meg eit puss og holder meg xtra lenge på pinebenken? Kan d ha vore ein festeblødning? D er vell i seineste laget (rugedag9) ?

Fortsatt samme symptom.. xxxxxxx`r fingrene!

Annonse

Blir gal!!!!!! Var så bra heile fm i går. Ringte Hausken og fikk beskjed om at d så absolutt ikkje treng vera noko farleg!!Hadde litt i går på em.. Sorry detaljer (har ikke fortalt noen om forsøket denne gangen, så må brae buse ut her..),men d var pittelitt fersk blod, litt brunt og littegrann "slim"/vev? Faen, så stoppa d heilt opp igjen.. Redd d skal vere heilt over, på ein måte vil eg at den ufyselige tanta bare kan melde sin ankomst med bulder og brak( så slepp eg iallefall denne pininga) samtidig; så lenge ho har vet til å halde seg vekke så er d jo håp!! ;-) Test dag i morgen!!! Muli iallefall den eine "drømmen" vår har klart å klore seg fast!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...