fjoggy Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Er så trist, lei,forbanna og sliten nå... Fekk satt inn 2 fryseegg for 9dager siden.. Hatt ømme bryst, vondt i ryggen, oppblåst mage, murringer, luft, kvalme, frysninger og vært trøtt.. I dag på rugedag9 el 10 har eg hatt litt blod, først rosa nå mer rødt på farge;-( Er dette da et nokså "sikkert" tegn på at det er over?? Går det an at det ene egget klarer seg selv om jeg evt begynner å blø mer?? Håper d er noen som har tid til å svare/ vet noe!!! Åhh så ustabil, sentimental og max frustrert.... Tårene triller!!!!
blåmeis:) Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Hvordan går det? Tror det går an å blø uten at det går galt, men hvis det er mye....? Krysser fingrene for deg! Klem
fjoggy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Hei og takk for det! Jodå, d går sin gang.. Pittesmå flekker (brunlig) på papiret noen få ganger pr dag siste 3 dagene.. Snakket med de på Hausken, mente at det ikke trenger å bety at noe er galt.. Ellers så sitter eg no her å leser, leser og leser om alt som har med graviditet, blødning og spotting m.m dagen lang.. Hææælvettes internett, er ikke alltid like bra å ha mulighet til å oppdatere seg ;-) Har n del vondt i korsryggen, men er veldig plaget med ryggen fra før, så håper bare d er derfor!? Har "testdag" i morgen.. Vet ikke om eg tørr.. Bedre å leve i håpet enn å få det avkrefta!! Klem tilbake!!!
blåmeis:) Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Du tør! Spent på å høre resultatet! Kjenner meg igjen i det med internett, he he. Ikke alltid til det gode, nei! Men hvis man klarer å roe ned bruken litt og ta enkelte ting med ei klype salt, er det kjekt å ha.. ;-)
fjoggy Skrevet 22. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2010 Fekk positiv i går, heime og på helsesenteret;-) Åhh var som n unge på julekvelden!!! Skalv, lo, grein og svetta om ein annan!!! Føltes så uvirkelig!!! Men i dag har blødningene tatt seg meir opp!! Er så ufattelig nedbrytende! Har så lyst å håpe at det fortsatt er "noe" der inne, om ikke mer enn 1 iallefall... Ønsker deg all lykke fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå