Gå til innhold

Hvordan skape romatikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne at mannen min skal bli mer romantisk(hehe)

Jeg prøver alt jeg kan for å hinte, eller lage romantikk for han ( Middager, kle meg opp, kort, smågaver)

Men han er IKKE romantisk igjen.. Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, hvorfor er din "rett" det riktige? Hvorfor blir ikke du mindre romantisk, hvis det er det HAN trives med? Hvorfor skal han forandre seg, ikke du....

Jeg er såklart glad i romantikk, og skiver bare de spørsmålene ned for å få deg til å reflektere litt. Og menn de bare fatter ikke hinting. Du må i klartekst si at du ønsker å føle deg litt mer spesiell og ønsket. Feks menn er som oftest ikke glad i "søte kort", men mer glad i lår-kort....

Skrevet

er han ikke romatisk i utgangspungte så er det bare å glemme det...

jeg var sammen med en som ikke var romantisk, ikke noe flink til å vise sine følelser osv.... jeg prøvde å fotelle han at vist dette skulle gå så måtte han ta seg sammen å vise med at han satt pris på meg.. men ingen stor forandring sjedde....

til slutt ga jeg beskjed at nå orker jeg ikke mere, det er slutt!!!!

(da hadde vi vært sammen i 3 år)

joda, da kan du sjønne, da ble han plutselig så veldig romantisk å gjore alt for meg!!! men da var det desverre forsent for hannes del... hadde ikke det granne følelser igjen for han... vet selg at jeg fortjener bedre enn det dær!

å nå har jeg en flott romantisk mann som behandler meg sånn som en kvinne burde behandles :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...