Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Samleie UNDER menstruasjon i februar. Menstruasjon i mars men mye mindre blødning enn vanlig. Uteblivende menstruasjon nå i april. Men: jeg har tatt ikke mindre enn 5 !!! graviditetstester denne uken til forskjellige tider. Alle er negative. Og av forskjellige merker. Hva er sannsynligheten for at jeg er gravid?? Hvor blir det av mensen? (
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Mensen kan godt utebli på grunn av stress også. Du kan jo ta en tur til legen og ta en blodprøve
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 jeg burde sikkert det, men det haster litt også. Ifølge beregningene skal jeg være i uke 10 fra i morgen. HVIS jeg er gravid. Det vil jeg ikke være. Jeg er megastresset, så det er en mulig forklaring.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Sannsynligheten er, utifra det du beskriver, uhyre liten.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Pga litt ekstra stress de siste mnd hadde jeg ikke mens i februar/mars. Så dersom alle testene viser negativ, er du mest sannsynlig ikke gravid. Dersom det går enda en mnd, bør du kontakte legen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Takk, det er godt å høre. Jeg håper stress er årsaken. Dette er ikke godt
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Jeg kan ikke vente en måned. Hvis jeg skal ta abort må det gjøres innen 2 uker. Noe annet er ikke et alternativ desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå