Gå til innhold

kvalmen gir seg ikke. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 18 uker og jeg er enda ikke kvitt kvalmen. kvalmemønsteret har forandret seg veldig i løpet av de ukene som har gått, men nå kommer det når jeg har spist. Synes dette er merkelig.Lurer på om andre har det slik? Burde vel egentlig komme når jeg er sliten og sulten... ikke vet jeg lenger. Ikke lett å bli klok på en gravid kropp....

De to andre svangerskapene varte kvalmen til ca uke 20. Så jeg håper at det snart gir seg, men det begynner å bli nok kvalme nå. Jeg begynner å miste motet ang kvalmen. Nå synes jeg det er nok. Ille nok med bekkenet som har begynt å bli veldig merkbart vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er også i uke 18 og fremdeles kvalm. Og det er veldig slitsomt.

Kvalmmønsteret mitt har også forandret seg.

Hvis jeg er aktiv en dag blir jeg fort kvalm og sliter da resten av dagen.

Blir veldig kvalm av forskjellig mat. Lever på knekkebrød og epler.

Blir veldig fort kvalm hver kveld og da er det intens kvalme som kommer..

Håper dette skal snart bl bedre :-)

Har også begynt på b12 tab, pga at jeg manglet det. Man kan bli veldig kvalm av å mangle det. Men synes faktisk ikke at det har hjelpet noe.:-(

Skrevet

Melder meg på her.

Fant frem "seaband'ene" min i går, det har hjulpet noe.

Vurderer å ringe akupunktør i morgen.

Hadde ekstrem svangerskapskvalme hele forrige svangerskap, så jeg håper virkelig at det blir bedring snart før jeg blir sprø!

Skrevet

Kvalmen gav seg her i uke 27.. Sukk. :)

Skrevet

Jeg var nesten helt fin i to uker, så er det i gang igjen.. Kjempekvalm hele dagen siste tre dager og kastet opp i dag. Har dere hatt pauser, eller har dere vært kvalme hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...