Gå til innhold

Stuck i Spania-dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i Spania med mann og en aktiv 1-åring. Det ser ut som vi er stuck her. Hvordan ville dere løst hjemreisen? Tog, buss eller kjøre bil selv? 1-åringen er ikke glad i å kjøre bil og holder ut maks 2 timer, men med pauser og overnattinger underveis, går det jo kanskje bra... Sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du hjem da? Det er ganske fint i Spania har jeg hørt.

Skrevet

auda - det var en skikkelig nøtt.

Togmuligheter? Da går det jo an å bevege seg+ at man slipper å kjøre selv.

Skrevet

Æsj, så kjipt. Tror jeg ville valgt tog, føler man er mer fri i ett tog enn i bil eller buss. Ville ikke valgt buss så fremst jeg ikke hadde noen andre alternativer.

Lykke til med hjemreisen. :o)

Skrevet

Ja, heller vel mest mot tog, men regner vel egentlig med at de er stappfulle. Har et bittelite håp om at flyet går, men det ser dårlig ut. :)

Takk for lykkeønskninger. :)

Skrevet

store sjangser for at flyplassene åpner i kveld, eller i nærmeste fremtid...du har ikke tid til å vente litt da, og ser om du kommer deg hjem med fly?

Skrevet

Har dere mulighet ift jobb og lignende hadde jeg bare ventet til flyene var i gang igjen.

3000 km i buss med en 1 åring hørtes døden ut, og tog er ikke bare bare, fulle tog i hele nord europa (tyskland-danmark), og jeg anslår minst 10 bytter med tog fra spania og hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...