Collette Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Er i Spania med mann og en aktiv 1-åring. Det ser ut som vi er stuck her. Hvordan ville dere løst hjemreisen? Tog, buss eller kjøre bil selv? 1-åringen er ikke glad i å kjøre bil og holder ut maks 2 timer, men med pauser og overnattinger underveis, går det jo kanskje bra... Sukk
Gjest Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Må du hjem da? Det er ganske fint i Spania har jeg hørt.
lille sprelle Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 auda - det var en skikkelig nøtt. Togmuligheter? Da går det jo an å bevege seg+ at man slipper å kjøre selv.
Mille** Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Æsj, så kjipt. Tror jeg ville valgt tog, føler man er mer fri i ett tog enn i bil eller buss. Ville ikke valgt buss så fremst jeg ikke hadde noen andre alternativer. Lykke til med hjemreisen. )
Collette Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Ja, heller vel mest mot tog, men regner vel egentlig med at de er stappfulle. Har et bittelite håp om at flyet går, men det ser dårlig ut. Takk for lykkeønskninger.
* 5 om dagen * Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 store sjangser for at flyplassene åpner i kveld, eller i nærmeste fremtid...du har ikke tid til å vente litt da, og ser om du kommer deg hjem med fly?
serin@ Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Har dere mulighet ift jobb og lignende hadde jeg bare ventet til flyene var i gang igjen. 3000 km i buss med en 1 åring hørtes døden ut, og tog er ikke bare bare, fulle tog i hele nord europa (tyskland-danmark), og jeg anslår minst 10 bytter med tog fra spania og hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå