Gå til innhold

Skal i bryllup i juni - kort eller lang kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt i bryllup i juni, og er bedt til middagen også. Ville dere valgt kort eller lang kjole? Tips til sider som selger fine kjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter du Liz? Det gjør jeg. Er så få av oss, så måtte bare spørre :)

Nelly.com selger fine kjoler.

Jeg har valgt to kjoler derfra til to bryllup i juni. Begge slutter ved knærne.

Skrevet

I bryllup har ikke korte kjoler noe å gjøre synes jeg, men det er nå min smak da. Hva som er "riktig" er jeg ikke sikker på, men jeg tror at kutyme er at det skal stoppe nedenfor knærne.

Skrevet

Ville valgt kort (til knærne), fordi jeg foretrekker det. Er mest flatterende på meg.

Med mindre det står noe annet, mener jeg man må kle seg etter da man ser best ut i :-)

Skrevet

jeg var i bryllup sist juli, og hadde da lang kjole...synes det er finest jeg da..

Skrevet

Hva står det i invitasjonen da? Jeg har valgt knekort til bryllup i sommer:-) Lårkort blir litt for kort for min del;-)

Skrevet

Står det ikke kleskode i invitasjonen?

Skrevet

Knelang:) Da passer den andre anledninger også som ikke er så store som et bryllup:)

Skrevet

I et sommerbryllup, med unntak av bryllup der det står galla, er jo knekort eller lange kjoler riktig i alle fall. Jeg skal i flere bryllup i sommer, og skal bruke begge deler. Jeg har ikke helt kontroll på butikkene for tiden, men synes ofte at oasis har fine kjoler til bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...