Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann :D

vi prøver og prøver og har gått snart 2 år siden vi startet,og jeg har enda ikke blitt gravid.

vi har egentlig gitt litt opp i det siste,og jeg har sjeldent hatt noe særlig og se etter når jeg har eggløsning,ettersom jeg ikke har råd til og kjøpe inn eggløsningstester.

men denne gangen fikk jeg en masse eggløsningsslim,men da hadde vi sex 2 dager før dette dukket opp.

og akkurat dagen jeg fikk masse eggløsningslim var jo han langt unna. så¨det ble ikke noe på dagen,men er det noe stor sjangse for at det kan ha skjedd noe fordi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at sædcellene kan overleve helt opp til en uke,men at det vansligste er at de dør allerede første eller andre døgnet.

Så det er altså en sjans, kommer helt an på hvordan kvaliteten på sædcellene er. Det sies også at det er større sjans for jente når man har samleie noen dager før eggløsning, siden disse cellene er mer levedyktige enn gutte-cellene.

Lykke til:-)

Skrevet

åj,da kan jeg jo hvertfall håpe videre og se om det dukker opp noe TR om ei uke :D tusen hjertelig takk for svar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...