Gå til innhold

Meget fornøyd just nu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forige uke på pergo, og mange håpefulle timer- kom mensen.. Å nei.. kjipert det pølsa.. Tenkte jo at da var vel helvete løs, og at jeg kom til å ha mensen i maaange uker igjen.. Men vet du hva? Akkuratt en uke etter at mensen startet så dro den igjen! Jeg kan nesten ikke tru det. TENK om eggløsningen kom av seg selv nå... oi oi oi ... Det er nok for mye å håpe på.

Skulle vært hos gyn den 14april.. Men var så heldig at gynekologen min var syk. Hun er på Ahus 1 gang i uken, og er meget ettertraktet! Men jeg var heldig og fikk ny time den 28.. Neste mulighet var langt uti juni.. phu.. Da teller vi ned til ny time!

Håper alt er bra med dere andre håpefulle

www.monica84lengter.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei monca:-D Så spennende! La oss håpe at den kommer av seg selv om litt da:) Jeg begynner å bli usikker selv på om jeg i det hele tatt har fått igjen el etter p-piller..:-S Driver å tester nå, men i følge en 28dagers syklus skulle jeg ha hatt pos test i dag, og el i morgen,men så er det ikke. Skjønner ikke alt styret med el jeg:-S Er det vanlig å ha el hver mnd, eller hvordan funker det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...