Puppemamma Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Vi holder på å pusse opp barnerommet <3 og jeg skal nå vaske ned tapeten fra veggen så vi kan tapetesere på nytt. da må jeg bruke veldig sterkt salmiakkvann og kommer til å stå i stanken flere timer. Noen som vet om dette bør unngås når man er gravid - eller om det ikke gjør noe?? Tørr ikke gjøre noe før jeg finner ut av det :S I morgen skal jeg på første legesjekk glede-gruer meg! håper alt er bra
soleia Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Kjenner eigentleg ikkje til tilrådingar ang salmiakk, men ville ikkje stått lenge i salmiakklukt som gravid sjølv. Ei kjend av meg hadde sommarjobb der ho vaska mykje med salmiakk. Ho seier at ho og fleire som hadde same jobb sleit med redusert immunforsvar og vart ofte sjuke i fleire år etterpå. Var vel helst luftvegane det gjekk ut over, men trur ikkje eg hadde teke sjansen med ein baby i magen. I allefall bør du sørge for god utlufting under arbeidet.
Puppemamma Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 hmm.. høres fornuftig ut.. mer jobb på samboern
bubben Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 bruk heller en sprayflaske med VARMT vann.. spray på å la det trekke noen min så bruker du en skrape og skraper av den gamle tapeten lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå