Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg går nå siste året på helselinja på videregående. Venter barn rett etter skoleslutt. Men jeg lurte på om det finnes noe enten nettstudie, kveldskurs eller noe som gjør at jeg får studiekompetanse til å gå inn på høgskole, slik at det året jeg går hjemme hos barnet mitt så kunne jeg tatt noe skole på kvelden eller et par dager i uka så jeg er klar til å komme inn på høyskoler til neste høst? Noen som har noe greie på dette?
Monajenten Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Du kan se på nki.no, tror de har påbygging. Evt. sonans, lurer på om de har noe kveldsskole.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 du kan jo fint ta fag som privatist gjennom videregående..koster deg noen hundrelapper for å ta eksamen..i de fleste fag står du også frivillig til om du vil delta på undervisning eller selvstudie. Selv tok jeg matte og fysikk som privatist en gang i tiden..hadde generell studiekompetanse men hadde litt mer valgmulighet med realfagene.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Prisen på nki sitt nettstudie var jo veldig høyt. Må jeg ut med så mye penger, er det ingenting jeg kan få støttet eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå