Gå til innhold

Er dere feite? Og har dere kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rund som ei bolle, gift med normalvektig mann

Skrevet

DET var da et rart spm :) Njah, begynner bli feit nå som jeg er på tjukken... Til vanlig er jeg ikke feit, men mannen min er småfeit.. Da vi møtte hverandre for 10 år siden var vel jeg 8-10 kg lettere, og mannen min 15 kg lettere. Vi lever at aktivt liv, men er jo så glade i å kose oss også. Jeg var alt for tynn da vi ble sammen... Han var normal.. Nå er han chubby med kosemage og digg, - Bamsen min <3

Skrevet

Jeg er feit. Lagt på meg 40 kg siste 10 år.

Mannen min er her enda..

Skrevet

Hvorfor lurer du? Er det fordi du sitter der ensom og feit på en søndags ettermiddag og propper i det kokosboller som trøst?? Det er jo hvertfall det mange normalvektige tror at vi feite gjør....

Ja, jeg er overvektig og jeg er forlovet og har en baby.

Skrevet

Ja, jeg er feit, og ja, jeg har mann.

Skrevet

...gått ned 15 kg etter jeg traff mannen. Er vel "feil vei" det :P

Skrevet

Jeg er tynn, og har ingen mann! :)

Skrevet

Ja, jeg er feit, og ja, jeg har mann.

Skrevet

Ja og Ja, men en dårlig en..

Skrevet

Ja, jeg er overvektig.

Ja, jeg har en mann.

Skrevet

Ja jeg har nesten 30 kg for masse.

Har en som jeg treffer ja.

Skrevet

det har du ikke moota:)... men der i mot jeg har det..men ingen mann, hvem vil ha bolledeig..

Skrevet

Har nok litt ekstra på kroppen ja, og er godt gift på det 6 året. Vært sammen i 11 år, 15 kilo siden (før denne graviditet).

Skrevet

Ja, jeg er feit, gift med en normalvektig mann, og jeg var allerede feit da vi møttes. Så han falt tydeligvis for sjarmen min.

Skrevet

ja og ja.... (og han er normalvektig)

Skrevet

Haha, dette var jo også noe å lure på....

Jeg er i alle fall ikke spesielt tynn, ikke mannen min heller

Skrevet

Jepp! Og gift med en skikkelig "snacksy" mann :o)!

Skrevet

Ja og er gift med en veltrent mann.

Jeg var slank og veltrent da vi møttes, men på grunn av sykdom og latskap har jeg lagt på meg 30 kg.

Han giftet seg med meg etter at alle disse killoene hadde kommet på så da regner jeg med han elsker meg uansett.

Har to barn sammen som vi har fått etter vi giftet oss.

Skrevet

Feit og feit, meir smålubben tenker eg, og ja har mann ja. Og han ein type som damene snur seg etter. Ganske så frekke i grunn, snur seg etter gubben min, mens eg går hånd i hånd med han. Gjett om me har fått nokon kommentarer på det da.

Skrevet

Ja, jeg er overvektig, ca 20 kg for mye. Møtte og giftet meg med mannen min når jeg var overvektig.

Skrevet

Akkurat nå er jeg "feit", men det er fordi jeg er gravid i 5. måned :P

Normalt sett er jeg tynn/slank og er gift. Mannen min er overvektig.

Men alvorlig talt, mengde fett på kroppen er da mindre viktig når det gjelder å bli forelsket i noen!

Skrevet

Jeg hadde anorexia som ung...Da jeg var utvekslingsstudent så hadde jeg med bl.a flere album med bilder fra barndom til tiden like før jeg reiste. Fint å ta frem når man savnet de hjemme..:Flere bilder av meg i årene etter at jeg ble "frisk", men fortstt nærmest sykelig tynn...Vet at på noen av bildene var jeg under 55 kilo..Og mange guttevenner sa at jeg var jammen pen da jeg var ung (var jo 15-16 og knapt 17 på de bildene. Var 22 da).....Særlig på det bildet, og det bildet..OG rart jeg ikke var modell.. De skulle likt og kjenne med da osv osv...Må legge til at jeg var 180 høy, så 55 kilo er IKKE mye...Vekt og mål av ulike "kropsmasser" tilsa at min vekt burde MINIMUM ligge på 60 kilo for å være frisk....Det var legen min på sykehuset som sa det..Men min psyke tilsa at jeg kunne få leve som normalt og bo hjemme mens jeg "jobbet meg opp" til en normal vekt...Derfor mange bilder fra ting jeg var med på...

Mannen min nå, som er far til mine barn, sa at jeg så stygg ut på de bildene...Det var før han visste jeg var syk da....Så menn er vistnok forskjellige mtp vekt og utseende og slikt...Derfor kan vel ingen si at "alle menn digger meg, og alle kvinner er misunneligge":...Og heller kan man ikke si at INGEN menn liker meg :o) For det finnes noen for alle der ute :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...