Gå til innhold

Tyvstarta på prøvingen. Juhuu!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig starta i mai. Men er igang... Gleder meg til å se om det blir noe resultat. Da blir det termin i Januar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle dere egentlig vente ja? Hvorfor det? Januarbarn må jo være veldig bra... ;) Selv regner jeg med å måtte prøve lenge, tror det blir veldig rart hvis det blir klaff med en gang..! Eller hva tenker du? Spennende er det, jeg følger med deg, så husk å oppdatere! ;)

Sånn, siden man er dønn ærlig på slike forum, hvordan er din syklus og når har du eggløsning? :) Jeg tror jeg har eggløsning til helga igjen, og da jobber samboeren min hele helga... Men litt tid har man vel til overs! ;)

Skrevet

Lykke til Rosemarin!!! Håper det blir full klaff med en gang! :-D

Skrevet

Hei.

Vi tenkte å vente pga årstiden. I februar er det lysere og ikke lenge til våren. Men det spiller jo ikke noe rolle egentlig. Jeg syns det må være fint å få et vårbarn. Men når man er klar, så er det like greit å hoppe i det.

Et barn i januar blir helt perfekt. Håper det klaffer da :-)

Eggløsning er 22/4

Glerder meg masse!!!!

Jeg tror det like gjerne kan klaffe for deg med en gang ;-)

Er det første barnet ditt?

Skrevet

Takk. Håper det.

Vanvittig spennende. Har gledet meg til dette så lenge.

Men stresser ikke med det. Får jo ta det som det kommer.

Skrevet

Ja, det er jo sant, sikkert deilig å ha baby på våren... Men, hvis man skulle bli litt sliten og sånn etter fødsel, så kan det være godt å ha en typisk "innemåned" også, hvor man ikke MÅ stresse ut på tur. ;)

Det er første barnet mitt ja, er helt utrolig spent, egentlig... Klarte nesten ikke å skrive det der ("barnet mitt"), er veldig rart at om en viss tid er jeg forhåpentligvis mor..! Rart, rart, rart... ;) Er det ditt første?

Hadde vært moro om det klaffer innen tre måneder iallefall... Håper det. :)

Ha en finfin kveld og sove godt i natt... Selv har jeg begynt å drømme om unger. ;)

Skrevet

Vi er plutselig igang vi også... Droppa prev. i jan/feb, men har vært litt forsiktige fra da.. hadde en ide om å vente til etter neste TR ( m tanke på eksamen til jul) men i d siste har vi gitt blaffen.. skjer det, så skjer det.. :) Vet ikke helt når jeg forventer TR, men i løpet av de neste dagene... er egentlig helt avslappa i forhold til det, blir ikke noe testeing før TR ev er på overtid:) SPENNENDE!!! og uvirkelig :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hoho, testa 3 mai, en uke etter forventet IKM og den sa GRAVID :)

altså full treff på første :) Nå er det bare å leve livet og håpe at spira sitter :) 7+3 idag :)

Hva med dere da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...