Sandy84 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hvis jeg spiser/drikker noe lille prinsen blir gal i magen av, Hvor lang tid tar det før de går ut av systemet eller melken min da?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 kommer vel litt ann på hva du spiser/drikker. Men de råder til å vente så lenge som mulig.,. iallefall med røyk og alkohol.
Sandy84 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 tenker på pålegg og evt brus (kullsyre). Om jeg spiser noe han kan reagere på på kvelden i 9-10 tiden så er vel det sånn ca ute av kroppen eller melka når jeg ammer han på morra`n i 7-8 tiden?
lille sprelle Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Brus bør vel ikke være noe problem, men jeg tenker at man holder seg unna de tingene man må når man ammer. Det er ikke så stort tap i forhold til gevinst! (hilsen en som gikk på diett i 1 år....)
Sandy84 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 jeg holder meg unna ting som barn normal reagerer å, men tenker på normalt pålegg og mat. Kan jo ikke la være å spise;p Har bare gitt mme nå en periode pga operasjon, men når jeg har så smått begynt å amme igjen nå så virker det som han får skikkelig vondt i magen. Var ikke slik før opr... merkelige saker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå