Gjest Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 men har ennå ikke kjent spark.. Hvertfall ingenting som jeg VET med sikkerhet er babyen... Jeg er 20+4 i dag, har morkaken foran da... men alikevel.. tenker mye på dette og går å kjenner etter hele dagen... Noen som har erfaringer med å kjenne spark så sent?
mandalay Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg har det på samme måte, og har kommentert det i flere tråder. Er 18+6 og har ikke kjent noe spark ennå...
Carizma83 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg er 20 + 2 i dag, og har også morkaka foran. Kjenner ingenting enda. Jordmor sa det var helt normalt, og det enda kan ta sin tid før jeg kjenner liv. Når morkaka ligger foran på magen,så klarer ikke babyen å sparke så hardt at det kjennes utenpå. Jeg fikk vite at jeg mest sannsynlig vil komme til å kjenne det i sidene etterhvert.
Mille & lillegutt Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg kjente mine første dult helt neders på magen når jeg var ca. 19 uker.. Kjente kun to dult, og tok noen dager før jeg kjent mer.. Hvis jeg ikke husker helt feil tror jeg at jeg begynte å kjenne han bedre etter uke 21.. Jeg har også morkaken foran..
Gjest Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Takk for svar! Litt beroligende å høre at andre heller ikke kjenner mye liv ennå... Leser jo så mange innlegg der de aller fleste kjenner liv i uke 16 og utover, så syns det begynner å drøye nå som jeg er i uke 21... Jaja.. får vel bare vente.. *utålmodig*
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Hehe, da tenker jeg at mitt svar kan hjelpe Jeg fant ut at jeg var gravid 1 april... ved at det sparket i navlehøyde Da var jeg rundt 22 uker på vei, og hadde ikke kjent liv i magen før... Og jeg er 4gangs!!! (Merket liv i uke 15 med nr 2 og 3) Men også på meg, ligger morkaka foran på magen! Nå er jeg kommet til uke 24+1, og kjenner masse spark daglig! Merker til og med at babyen hikker....
Gjest Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 oisann, det var sent å finne ut at du var gravid.. Da håper jeg at sparkene snart kommer her og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå