Gå til innhold

Jg begynner å bli DRITT lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere ikke den forbainna tanta kommer her denne gangen også? Jo det gjorde den. Er hele 9 dpo idag og har begynt å blø. Foreløbig bare lys rosa, men det kommer nok mer snart.

Har hatt skikkelige mens smerter fra 5 dpo, de to siste dagene har jeg vært kvalm. har hatt mye hvit utflod og ondt i puppene så det holder. Jeg er så lei lei lei.. inn i 11 pp etter at vi mista lillegutt. Vet ikke hvorfor, men jeg var så sikker på å være gravid denne pp.

Nå blir det legetime og akupunktur på meg igjen.

Litt sutrete innlegg fra meg, men må få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så godt igjen...å være drittlei altså.. Mister troen og håpet om hverandre om dagene...

Men..vi kan jo ikke gjøre så mye annet enn å prøve..

*stooor trøstestøtteklem*

Skrevet

Hei Carina! Sikker på at det ikke er festeblødning du har da? Kunne jo passe med tidspunktet og hvit utflod og menssmerter tidlig er jo et tegn! Håper på det beste for deg, men er det virkelig tr som kommer igjen har du min fulle sympati. Håper det snart går veien for dere. Stoooor klem.

Skrevet

Uff......kjenner meg så godt igjen i den følelsen der.....har vel ikke så mye å si annet enn at jeg føler så inderlig med deg.

Har du vært hos legen og bedt om en blodprøve så det kan måles riktig hormoner etc hos deg?

Skrevet

Hei Carina.

Vil bare si at jeg føler med deg, og forstår at du blir lei deg. Er selv utrolig sliten av at det aldri går bra, og at man går med ett evig håp hver mnd.

Håper at det er en festeblødning som noen skriver her, for det var jo litt tidlig med tr 9 dpo?

Skal krysse fingrer og alt for deg! :)

Skrevet

Kjære Carina81

Jeg håper immari at dette er graviditets symptomer som du har men ikke varsel på tanta!!! Hvis dette er tanta, så er 9 dager fra ovulation litt lite, som gjør at egget ikke rekker å feste seg... da kan du ta B vitamin (om jeg husker riktig) fordi det gjør tiden fra el til mens lengre...

kanskje noen annen kan bekrefte det siste (eller korrigere)....

Håper at dette er alt på riktig vei Carina81, det er ikke lett å vente, men så dumt som det er så det er egentlig det eneste vi kan gjøre :( Jeg har også hatt 2 MA'er siden i juni 09, og håper at det går bra denne gange.... men vi må bara få se hva som skjer.... desværre... :(

Klem

Skrevet

Tre tusen trøsteklemmer til deg, snuppelupp! Det var trist å lese.. Hadde trua med deg denne pp....

Da får vi følge hverandre videre, Carina, ønsker deg masse lykke til..

Klem

Skrevet

Hei!

Tårene triller når eg leser dette.. Er nesten i samme situsj sjølv.. 9 dager siden eg fekk satt inn 2 "eskimoer" og nå oppdaget eg også nettopp noe rosa;-( D er så tungt.. Har skikkelig vondt i ryggen, stikkninger, frysninger, kvalm, ømme bryst, masse luft og "ustabil" som f... Åhh, d er så tungt!! Håper virkelig at det ikke går galt for noen!!! Føles som alt er så ubeskivelig urettferdig!! Tenker på deg og krysser fingrene!!!!

Skrevet

Heia carina lille!

Håper det ordner seg snart.....*stor trøsteklem*

Skrevet

Synes det høres mistenkelig ut som festeblødning jeg, spesielt hvis du har normal lutealfase på 12-16 dager.

9 dpo er perfekt tidspunkt for festeblødning:)

Skrevet

Takk for mange oppmuntrende ord, men det var nok tanta som kom ja. Har jo sletet med denne lutealfasen over lengre tid nå, men har aldri begynt å blø så tidlig som 9 dpo. Prøvde jo akupunktur i oktober da jeg ble gravid som endte i en MA og da hadde jo fosteret festet seg, men slutta å vokse like etter. Kan jo ha en sammenheng med at jeg sliter med noe hormonelt. Så idag har jeg bestilt meg en legetime og skal dit på torsdag. Noe må gjøres sjønner jeg og jeg tror jeg trenger litt hjelp.

Syntes dere jeg skal prøve akupunktur i tillegg eller skal jeg kanskje vengte på svarene på de hormon prøvene jeg har tenkt å ta?

Mange klemmer fra meg :)

Skrevet

..hm.. Tror jeg hadde ventet med akupunkturen, så den ikke "klurer" til noen av prøvene. Hvis akupunkturen stabiliserer kroppen og hormonene, så vil jeg tro at du kanskje ikke vil få reelle prøveresultater av det.. Meeen! Nå er jeg ingen lege! Du kan vel kanskje spørre akupunturdama/-mannen du går til? Vanskelig å "kaste bort" en pp, når en lengter så sårt.

Men..uansett. Kan vel kanskje vente til torsdag uansett.. Var ikke så mange dagene til :)

Lykke til på torsdag i hvertfall!!

Skrevet

Ja skipper akupunktturen, kanskje like greit siden jeg skal til legen allerede på torsdag. Er bare redd for at han ikke skal ta meg seriøst. Men han har nå bestandig gjort det så får bare vente å se. Baby blir det uansett en dag, men skulle gjerne ha hatt en igår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...