Gå til innhold

HIRSEGRØT...noen med erfaring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har denne vert ok for magen til deres små??? tenkte gi smaksprøve av denne idag...har bare fått maisgrøt til nå...HS anbefalte hirsegrøt siden d var mer næring i den..og jenta mi er så liten..

Skrevet

Jeg har bare brukt hirsegrøt, og hun har aldri hatt noe problemer med magen. Jeg bruker Holle sin økoligiske, blandet med mme. Jeg valgte hirse fordi den er så mild for magen, glutenfri og rik på jern. Har aldri gitt maisgrøt eller noe annet. Men har kjøpt inn havregrøten til Holle, så skal begynne med litt gluten nå.

Skrevet

Jeg har gitt Holle's økologiske hirsegrøt, og det har fungert helt fint. Ingen magetrøbbel.

Skrevet

Jeg lager egen hirsegrøt av hirsflinger som får en liten omgang i morteln, blir som mel, mest for att kladden liker myk grøt bedre enn grøt som er litt klumpete. Lager grøten selv av økologiske flinger og kladden spiser den med god apetitt og har ikke hatt noe magetrøbbel:)

Skrevet

Har også gitt hirsegrøt fra Holle. Går ned på høykant :-) Blander med mme og div. moser (for å introdusere andre smaker). Knøtten har hatt MYE trøbbel med magen gjennom sitt snart 5 mnd lange liv, men det ser ut som hirsegrøten fungerer svært bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...