Gå til innhold

Pergo, wild ym og babyklister sammen? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med bruk av wild yam og evt babyklister i samme syklus som pergo? Leser at mange sier at man ikke skal blande disse, men f eks w.y skal jo tas etter EL, og da har jo pergo gjort jobben sin, eller? Blir så forvirret! Har en mistanke om at jeg har lav progesteron (mistet 2 ganger). Men på samme tiden har jeg jo blitt gravid helt naturlig 2 ganger, ikke planlagt, så vet ikke om wild yam da har noen hensikt? Stemmer det at det ikke kan tas etter positiv test? Da er det vel egentlig ikke noen hjelp mot SA? Mange spørsmål

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør om du kan få metformin.

Skrevet

Får det ikke foreløpig i hvert fall. Er normalvektig, og gynekologen min mener det ikke har noen effekt. Jeg mener jo det har det, men kommer ingen vei :(

Skrevet

http://www.docguide.com/news/content.nsf/news/8525697700573E1885256BDE0053F917?OpenDocument

En av testene som viser at din gynekolog tar feil.

Desverre er det ofte slik at legene ikke vet hva de prater om, man må ta google til hjelp og presentere fakta.

Mot for lavt progesteron, be heller om crinone ol, eller om tester, wild yam finnes det ingen bevis på at det virker og babyklister, mer effektivt er i følge studier en halv apsirin eller noe slik (google er din venn) ca siste uken i syklusen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...