Carrie1 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei! Får man kjøpt fructus femina på apotek i Norge, og evnt hvor?
Ingi69 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hei! Du får kjøpt det på Brekstad apotek i Trondheim. Eg har bestilt det på nettet. (www.homeopatiforalle.no). Kan legge til at eg har brukt det på dette IVF-forsøket, kombinert med akupunktur i forkant av forsøket, og det har for me hatt positivt resultat. Er 10+2 i dag.
Carrie1 Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Tusen takk for svar. :-) Da har jeg sendt de en mail. Har du hatt mange forsøk for du lyktes til slutt? Føler jeg ikke kan ha noe uprøvd, skal igang med 6. IVF snart...
håpefull *er mamma* Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Hva er det dette babyklisteret gjør, er det reseptfritt, og hva koster det? Lykke til videre til dere begge!!
jente_80 Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Babyklister (eller fructus femina) er reseptfritt og koster ca 260,- for ei flaske på apoteket. Jeg kjøpte min på et apotek i Trondheim. Spør betjeningen! Tror det gjør noe med slimhinna slik at egget fester seg bedre... sånn ca Har lest på flere forun at det har gitt positive resultat - og det skader iallefall ikke å prøve. Enn om det klaffer?? tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå