Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Kjenner jeg er så provosert og sint. Det var ikke jeg som valgte å være alene, det var han som stod for det. Syns det er barnslig av han å bruke alle penger på fest isteden for å spare noen kroner så han kan se ungen av og til, det er ikke så forbanna dyrt å fly. (når flyene går igjen da) Hvorfor er det kun jeg som skal ta på meg alt, det er jeg som er hjemme hver kveld klokken 6 pga leggetider, det er jeg som sitter alene hver bidige helg, det er jeg som ikke lenger har noen venner igjen fordi jeg alltid må si nei til ting. Jeg elsker babyen min, men er det så mye å be om, litt hjelp fra faren??
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Desverre ja slik er det for flere, det er visst for mye å be om. Her betaler min ikke barnebidrag for han gidder ikke jobbe, han har flyttet langt unna til et sted han ikke har jobb,kjæreste,venner eller familie for å bo så langt unna at jeg ikke skal kunne forvente at han ser barna sine. Han kommer å ser de max2 ganger i året og forventer da at jeg skal betale halvparten av flybilletten for reisevei skal jo deles på veit du. Men værst av allt han ringer meg og klager på at han ikke har råd til å gjøre ting og jeg tror en del av han forventer at jeg skal gi han penger for å hjelpe han eller noe. Yeah right dream on.... Han kan ta hvilken som helst jobb, har ingen annet ansvar så han kan jobbe dag kveld eller natt uten at det er noe problem. Eneste grunnen til han ikke jobber er at han ikke gidder. Han vil bare spille data hele dagen/natta. Men jeg ser det slik at jeg ikke gidder å gå rundt å irritere meg over det , hans tap og barna klarer seg fint uten han. Han ville jo tydeligvis ikke bringe mye inn i livet deres alikevel. Men etter 2 år flytter jeg nå nærmere familien min så jeg kan ha mulighet for barnevakt og kan leve livet mitt litt jeg og ikke sitte inne fra klokka 18:30 hver eneste kveld.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Forstår ikke at de kan sette barn til verden og ikke bry seg mer enn de gjør! Du hjelpe han?? haha.. hva med litt puste hjelp til deg? jeg syns det er knall hardt til tider å aldri ha noe tid kun for meg eller sammen med venner, ikke har jeg sjangs til å møte noen ny mann heller siden jeg aldri kommer meg ut. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå