Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-- sukk, hadde en sa for 6 mnd siden og ble så glad da jeg på mandag testet positivt igjen, men til morgenen i dag så ser jeg noe brunlig(litt gammelt blod) utflod.. Veit man kan blø noe i svangerskapet, men frykter at jeg har mistet IGJEN.. :-( veldig til mensmurring i underlivet, men det hadde jeg jeg før jeg begynte å blø, og i forrige svangerskap ( har en gutt på snart 2 år) så hadde jeg mensmurring til uke 10 eller noe slikt.. Merker at jeg har vært litt påvirka av forrige runde, har nesten ikke sagt det til noen + at hver gang jeg har vært på do så har jeg sjekka dopapiret.. dette var bare et hjertesukk fra meg.. er ganske nedstemt akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg skjønner angsten din i forhold til dette...har opplevd to sa i uke 8...

endelig gravid nå etter 3 ivf forsøk og nervene i forhold til sa og ma og blod og brun utflod osv sitter på utsiden....

så panikken tok meg i uke 6 da jeg oppdaget det du nå har gjort..murringer har eg hatt mye av også denne gangen..avtatt myye nå...men altså så har eg vært plaget med brun utflod siden uke seks og helt fram til nå og i tillegg har jeg hatt tre store blødninger også..men på hver eneste sjekk har alt vært i skjønneste orden!!

har også lagt merke til at helt i begynnelsen kom det sånn puljevis og alltid når jeg hadde disse strekk/murresmertene når livmoren vokser så det kan nok bare være derfor...trenger ikke være noe farlig i det hele tatt...

noen er uheldig i forhold til dette men det trenger altså ikke du være...jeg er 12 uker på tirsdag og har kommet meg gjennom det med babyen i behold!! det håper og tror jeg du vil også:)men kanksje du skulle fått deg en sjekk i uke 7 bare for å roe nervene....?:)

lykke til!:)xxxx

Skrevet

HEisann Tøysekroppen

Tusen takk for tilbakemelding og gratulerer så mye med graviditeten. Kan tenke meg det er deilig å komme til uke 12 <3 uffda, brunlig utflod og blødninger SÅ lenge? Hjelpesland, det må være en plage og kilde til uro ja,...

Må si jeg blir litt rørt, er så godt å høre noen si at det KAN gå bra c",) Jeg håper jo selvsagt at det skal gå bra, men er jammen godt å høre det fra andre og ..

Jeg tenker ikke at jeg klarer avvente og se helt til uke7, kommer nok til å kontakte lege i morgen og måle hcg verdiene med et par dagers mellomrom for å se om den er stigende eller synkende. .

Det har fortsatt ikke kommet skikkelig blod, bare dette litt brunlige når jeg er på do ( ikke noe mellom i truseinnlegget heller)

Håper virkelig spiren klorer seg fast inni der, han/hun er så inderlig velkommen til vår familie c";)

Takk skal du ha tøysekroppen og lykke til videre med svangerskapet :-)

Skrevet

Hei

Håper alt går bra for deg og spiren din!

Jeg har også hatt litt bruling utfod... både før og etter positiv test. Og en del stikninger i livmor (sikkert det samme som murringer), men ikke veldig kraftige. Håper at det ikke er noe galt, er i 4. uke fortsatt. Har ikke tenkt så mye på at dette kan være tegn på abortering egentlig... uff :(

Skrevet

Jeg har blødd i alle mine svangerskap (4 stk). Der hvor det bare har vært brunt blod har det gått bra begge gangene. Men med engang det har kommet friskt blod har det gått galt før eller senere.

De to svangerskapene som det har gått bra med brunt blod, så har det faktisk kommet en del. I mitt første svangerskap så kom det brunt blod/utflod hver dag fra forventet mens og helt frem til uke 9 faktisk.

Krysser fingrene for deg, og håper det går bra denne gangen:)

Skrevet

bare av nysgjerrihet Caffe....

når eksakt gikk det gale de gangen du blødde også??? det uroet jo meg litt da:S

er 12 uker i morgen jeg da......før eller senere gikk det gale sier du..hva betyr det da?

Skrevet

Første gangen det gikk galt så begynte jeg å blø i uke 7. Ble etterhvert henvist til ultralyd og fikk se en liten sak med bankende hjerte og alt så kjempefint ut. Men jeg blødde og blødde og blødde, og selv om legen på sykehuset sa at dette så kjempebra ut, så fikk jeg ikke helt roen. For var MYE blod.

Fikk en ny ul ti dager senere og da var det dødt og jeg måtte ha en utskrapning.

Neste gang jeg mistet så begynte jeg også å blø masse og det var i uke 6. Fikk komme på sykehuset igjen til en ul og da hadde det kommet ut av seg selv.

Men begge gangene jeg har mistet så har det vært masse blod. Friskt rødt blod over lengre tid. Har ikke hatt noen smerter, bare murringer.

Men de to gangene det har godt bra, så har jeg også hatt en del murringer og stikkinger. Og en del utflod/blod, men ikke i de mengdene og da bare brunt. Aldri friskt blod.

Skrevet

Tøysekoppen: Måtte lese det andre innlegget ditt også. Om du har kommet deg til uke 12 og alt ser bra ut, så er jo sjansene veldig store for at det skal gå bra da:)

Mange blør jo friskt blod flere ganger under svangerskapet, men alikevel får friske og fine babyer!

Blod er virkelig en gravid sin verste fiende altså:(

Men krysser fingre for deg og håper alt går bra denne gangen!!:)

Skrevet

Vist det er noe trøst hadde jeg også dette i uke 4, masse mens smerter, helt grusomt.. Da jeg var hos legen sa han at dette var helt normalt. Det brune utflodet kunne være fra festningsblødningen :)

Skrevet

Det er jo stygt å si at det er en trøst å høre at andre opplever det samme, men det er faktisk det. .. Klarer ikke helt å glede meg over eller tro jeg er gravid enda. Tok en hcg på mandag og den var bra (2697) men er jo selvsagt mere spent på den jeg tok i går om den er høyere eller lavere.. Blir spennende å få svaret i morgen..

På mange måter føler jeg meg ikke gravid, men er VANNVITTIG tørst og i dag har jeg vært veldig tungpusta..tolker jo alt dit hen at jeg muligens kan være gravid lell selv om den ekle utfloden fortsatt er der og minner meg på at noe ikke er helt som det skal..Har noe smerter i korsryggen og tenker da med en gang på bekkenløsningen fra sist, det var slik den begynte også.. Jaja.. Er desverre ikke annet å gjøre enn å vente.. Lykke til til dere andre også :-) Takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...