CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2010 #26 Skrevet 18. april 2010 7000-8000 pr mnd på mat, vi er to voksne og to barn. Kjøper klær i puljer, men i snitt blir det vel kanskje 300 pr mnd.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2010 #27 Skrevet 18. april 2010 Ikke bare mat da, men alt annet også, bleier, vaskemidler etc
Elletuppa Skrevet 18. april 2010 #28 Skrevet 18. april 2010 Vi er 4 barn og to voksne, bruker ca 8000 kr i mnd på mat. Kan nok variere litt... Da er det inkludert vaskemidler og slike artikler de har på mat butikken. Bruker vel en tusen lapp på klær i mnd, mulig mer...Har to tenåringer som er jente og gutt som ikke kan arve etter hverandre og som "treng" en del klær og så har jeg to små som ikke kan arve etter de store da jeg ikke lagrer klærne i 7-10 år....De to små er eldste ei jente så gutt så heller ikke de kan jeg bruke mye etter hverandre. Jenta som er eldst elsker rosa...
Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. april 2010 #29 Skrevet 18. april 2010 Bruker 5-6000 pr mnd på mat og husholdningsartikler, bleier osv. Spiser ikke biff hver dag, men spiser sunt og variert. Klær - altfor lite egentlig, hehe. svigermor kjøper ufattelig mye klær til ungene, og yngste arver for det meste av eldste. Kjøper omtrent ikke klær til meg selv, ingenting kler meg uansett=p Skal ha full garderobemakeover når jeg har tatt bukplastikk, det er den hengemagen som skaper problemene da...
Studine mevik Skrevet 18. april 2010 #30 Skrevet 18. april 2010 Vi bruker maks 5000kr mnd på alt som kjøpes i dagligvare. Ofte ligger vi på 1000kr uka, og noen ganger faktisk litt under det også Vi er 2voksne og et barn(10mnd). Jeg kjøper ofte ting på tilbud og har derfor alltid noe liggende. Kjøper også varer i store kvanta(f.eks større poser med pasta, ris), som også har litt å si for prisen. På noen varer velger jeg billige produkter, mens jeg på andre ting unner oss det som koster litt mer. Vi har et gjennomsnittlig variert kosthold, men bruker til tider en del ferdig barnemat og poden drikker mme.
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 19. april 2010 #31 Skrevet 19. april 2010 I snitt 3500 pr mnd på ting fra dagligvarebutikken. (fisker selv og handler i sverige ca en gang i året). 2 voksne, 1 barn, snart 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå