Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Å så tragisk!! Har EL og mannen er laangt uti nordsjøen:( Han skulle egntlig komme hjem i går kveld og overnatte, og jeg tenkte bare YES! Fordi EL test hadde vist positiv så tenkte jeg god timing. Men.. så måtta han uti et oppdrag i siste liten:( Så forbannet altså!! Unnskyld ordbruken, men blir en smule oppgitt her.. Sist pp var han på reise i England, så skal det ALDRI time!! Og i mai akkurat når jeg vet jeg får EL så får vi svigers på besøk (JIPPI:( UFF og UFF!! Kanskje jeg bare skal låne meg litt sperm ett sted. He! He! Neida tuller selvsagt:) Nei blir bare en SMULE oppgitt her...
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 hei!måtte bare svare, kjenner meg sååå igjen! mannen min jobber og i nsjøen, og det timer jo seff aldri. satser på gang denne mnd, men så skal han på kurs neste uke - har el da, så jeg holder på å dåne....... dere har et barn el?
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Ja vi er så heldige at vi har ei jente som ble født oktober 2006:) Men jeg hadde jo håpet på et søsken til henne, og helst ikke spånn kjempestor aldersforskjell, men 4 år blir det i vert fall skjønner jeg nå. Men det ville i grunnen vært greit, siden jeg er mye alene med henne. Han er jo borte 4 uker ad gangen. Men håper, håper på vårbarn 2011:) så er der en del som jeg kjenner også som er gravid, og da er det ekstra kjekt. Nei krysser fingrene for mai, svigers eller ikke svigers!! Nå må vi få prøvd litt her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå