midlin Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 I går fikk jeg en svak positiv test, i dag vet jeg ikke om den var positiv, tok to samtidig, for å være sikker, på den ene ser ejg at det er antydning til en svaaaaaaaaak strek, men på den andre er jeg ikke sikker på om det er noe der. er det sånn at testene ikke viser positivt hver dag. Har noen opplevd det samme. Jeg er en uke over mens så jeg tror jeg er gravid;)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 en strek er en strek, svak eller ikke. jeg hadde svak først, prøvde da en billig test, så venta jeg ca 4 dager, så kjøpte jeg en clear blue, å den var positv. så er du usikker, vent et par tre fire dager, og ta en clear blue for de skal være de som er mest sikker. lykke til, tror du er gravid
midlin Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Tusen takk for svar. Jeg har endel billigtester( bestilte feil antall) spå jeg tenkte å ta en test hver dag og kjøpe en cb i slutten av uka. Jeg har en følelse at jeg er gravid, en uke over mens og noen få tegn. Men jeg bare kjenner på meg at alt er så annelrledes denne pp;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 en strek er en strek så lenge det er tydelig farge på den svak eller ei.. og ikke bare en skygge om du skjønner....(?)sånn grålig.... og det kommer kun farge på de hvis du produserer hcg..noe som kun gravide produsere...så jeg vil tro at du er gravid siden du er over ikm og du sier den er svak positiv...))) hvisker gratulerer;)
midlin Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Tusen takk for det. skal ta ny test i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå