Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 er dere også i mot å svelge sæd? Det er jo drap av noe so kan ha blitt et liv...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Dette må jo være et tulleinnlegg, går vel neppe ann å være så DUM??
2 små og en undulat Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Nå er ikke alt svart/hvitt heller da..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Det er faktisk en del som seriøst lurer på det HI lurer på... Selv om man kan si at prevensjon og spilt sæd hindrer barn i å bli til, er det likevel stor avstand til å gå på sykehus og få skrapt ut sitt levedyktige foster med smerter og blodsutgytelse.
Gjest MMJ Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg er i mot å svelge sæd. En sædcelle er ikke et barn. Den har ikke befruktet ett egg, og dermed er det jo ikke noe liv, i og med sædcellen kan ikke leve og bli til ett barn uten egget (om du skjønner..... neppe... men prøver i allefall...). Men, det å ta abort kan bety så mangt... Om man bruker det som prevansjonsmetode... nei, det er jeg i mot. Men om man er uheldig og oppdager man er blitt gravid, og man vet man ikke er klar eller i stand til å ta vare på barnet... ja, da HELST så tidlig som mulig... så kan jeg ikke si jeg synes det er katastrofe at noen kanskje velger det bort... Jeg var i utgangspunktet HELT i mot abort (bortsett fra ved voldtekt/incest o.l). Men etter å fått jo kjennskap til disse stakkars barna rundt i Norge/Verden som lider fordi foreldrene ikke gjør det foreldre SKAL gjøre... så har jeg endret syn. En ting er helt sikkert, barnevernet skal jeg ALDRI jobbe i!!!! All ære til de som klarer det! Kanskje på tide å legge seg...... men litt godt å sitte å sløve etter senvakta..... hmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå