blomstre Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Da har jeg vært på min første loppis i denna byen. Det svarte ikke helt til forventingene. Alle de åpenbare skattene var plukket ut og ble auksjonert bort (sikkert lurt for dem, men ikke for meg). Ingen store ting (møbler) og et myyye mindre loppis enn jeg trodde. Skatten jeg kom hjem med var 3 stk krydderkrukker fra stavanger flint til kr 10 pr stk - fornøyd med de. Barneklesavdelingen var utplukket etter 1 time og av en eller annen grunn hadde de nesten bare gutteklær?... Tror nå jeg har funnet ut hvem som driver loppis og har lager! De har sef hatt sin loppis alt, så den må jeg vente med til neste år.
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Jeg tror du fortrenger. For du hadde ikke snakket om neste år om du ikke hadde fått i det minste en liiiiiten loppe.
blomstre Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 he, he, klø, klø... Men ikke sånn at jeg saumfarer avisa for å finne et nytt neste helg :-)
hippopotamus! Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Her pleier det å være mye fint, og det er billig. Men er ikke før i september da. http://stavangerkids.weebly.com/ Fikk plutselig for meg at du bor i stavanger området, ikke mye vits i linken hvis ikke
blomstre Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Da fikk du for deg helt rett, takker for tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå