Skaubinna Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Heia, jeg melder meg inn her:-) Jeg har prøvd på dette mirakelet i 2 år og nå har jeg blitt livredd for å gjøre noe galt. Rett før jeg ble gravid har jeg så vidt begynt å trene igjen etter lengre tid uten. Kan jeg dra på spinning nå eller er det uheldig for knerten i magen? Er det helt ok og ufarlig? Har akkurat blitt gravid og vet i grunn svært lite om alt, så mulig dette er dumt spm altså men....noen som vet?
Mamma`N Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 i utgangspunktet skal du fortsette med trening som før svangerskapet, men du skal helst ikke begynne å trene når du ble gravid. jeg personlig ville nok ikke drevet den hardeste treningen... lykke til:)
anik25 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 hei hei.. titter innom fra 2 trimester. jeg trenet spinning 2-3 ganger i uken fra jeg ble gravid til jeg var ca 2 månder på vei, da kom kvalmen og tok meg:( men nå er jeg tilbake i vanlig trening igjen(etter 2 månder med kvalme og null energi), spinning,step osv... er bare sunt og trene, men må si jeg tar det mer med ro nå enn det jeg gjorde før,presser meg ikke, ikke for høy puls(snakke puls hele tiden) lytter rett og slett til kroppen:) jeg er nå 21 uker på vei i morgen:)
anik25 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 glemte skrive nå har jeg trenet noen år før jeg ble gravid, men uansett så er det sunt for både deg og barnet og trene... ikke for hardt men kos deg med treningen du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå