Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hvis det ikke er noe "galt" med far på noen måte, vil han da garantert få vanlig samvær hvis han tar saken til retten? Barnet er 2,5 år, og de har møttes en gang i måneden fram til nå.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Hvis det ikke er noe galt med han, hvorfor vil du ikke la han få samvær barnet? Siden du skriver at hvis han tar saken til retten, så virker det jo ut som om at du ikke er samarbeidsvillig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Joda, jeg er samarbeidsvillig, og har vært pådriver for samværet fram til nå. Vil absolutt at barnet skal kjenne sin far. Men mistenker at han vil ha mer samvær for å betale mindre bidrag. Spørmålet er: får han det garantert? Altså annenhver helg og en dag i uka?
Gjest Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Vi vet jo ikke alle detaljer, men sannsynligheten er veldig stor for at han får vanlig samvær. Blir billigere for dere begge å bare avtale dette privat.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Er ikke garantert, men man har aldri noen garanti
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 "Er ikke garantert, men man har aldri noen garanti", Morsom setning:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Hva må til for at han evt ikke skal få det? Jeg vil at de skal ha samvær, men synes annenhver helg og en dag med overnatting i uka er for mye..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 Du kan ikke gjøre noe fra eller til for at han ikke skal få det. Loven har definert en overnatting i uka og annenhver helg som normalt samvær, og det er egentlig ikke mye i det hele tatt. Hvis du saboterer for samvær eller går inn for å sverte den andre eller lignende vil det virke veldig negativt for deg.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 hvis det ikke er noe "galt" med barnefaren så synes jeg det blir feil å ikke vil gi vanlig samvær. At du taper noen kr for at de skal ha et godt forhold å få treffes litt oftere synes jeg er et utenkelig argument for å ikke gi mer samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå