flikkflakk - gravid:-) Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 hei. Skulle starte frysefosøk nå, men ultralyden i dag viste at det kanskje kanskje kanskje var begynnelsen på en graviditet hos meg! De kunne ikke utelukke, eller konstantere. Mest sannsynlig ikke gravid, siden kjæresten har meget få sædseller.. De tok blodprøve, og jeg skal få svar på tirsdag! Hadde veldig veldig lite mensen denne mnd... Hun sa til og med at sjansen var så liten at hvis det var graviditet, så måtte det settes i historiebøkene.... Men samtidig var hun ikke sikker, og hun er overlege på st.olavs:-) Jeg tok nettopp en clearblue test, og den står det GRAVID på!! Så nå kommer jeg inn hit, får se hvor lenge det varer.. Håper på 9 mnd.. Hva tror dere??
*Smiley* Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Mirakler kan skje !!Gratulerer såå mye:) Blir så glad når jeg leser sånt. Kos deg i svangerskapet!
Gjest Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Gratulerer så mye!! Bare å begynne å skrive i historieboken og glede seg til tiden fremover
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 ja, det var det:-) blir spennende når jeg skal på ny ultralyd påtirsdag.. få vite om det faktisk er graviditet:-)
Skaubinna Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Så koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig hyggelig nyhet å få!!! Det er jo umulig for oss å si noe, men jeg ville tolket det positivt jeg altså. At legen er så måteholden, tror jeg mest av alt er for å ikke gi deg falske forhåpninger - men NOE har hun jo sett, sant???!!! Tvitvi for tirsdag!!!!!
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 18. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2010 Ja..... legen viste en sort prikk inne i livmoren (på ultralyden) som hun sa kunne være begynnelsen på en graviditet. Eller det kunne være rester av mensen som ikke hadde kommet ut. Men siden min kjære har så lite svømmere, var sjansen utrolig liten! Er jo over en 45dager siden jeg tok hormon greier, så det burde ikke påvirke gravid testen heller!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå