Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Har aldri prøvd dette før men lurte på om jeg skulle prøve dette.. men hvordan er det når man er gravid? .... hjelp!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 trur det skal gå helt bra. jeg ble vokset mens jeg var gravid, gikk helt fint det. var ikke brasiliansk da, men voks er vel voks...? eneste er at du må klare å ligge på rygg den tiden det tar. ikke alle gravide som klarer det.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 ok.. er man spesielt følsom ol.. jeg tenker på om det er verre enn "normalt"?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 ja man er vel kanskje litt mer følsom... jeg vet ikke egentlig. men kan ikke tenke med brasiliansk voks er noe særlig behageli uansett. sist jeg vokset meg nærmet det seg brasiliansk, og DET syns jeg var ille nok. og jeg synes vanligvis ikke voksing er særlig ondt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Ikke farlig med braz voks når man er gravid. Det kan gjøres helt frem til siste slutt det Det eneste som kan være er at man kan være litt ekstra følsom som gravid...men gå til en erfaren hudpleier! hilsen hudpleier som utfører braz voks, også på gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå