Gjest Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 I første svangerskap fant vi hjetelyden i uke 10.. Nå som jeg er i uke 9 har jeg prøvd å finne hjertelyden til babyen flere ganger, men syntes det er så vanskelig å vite om det er babyen jeg hører eller min egen puls .. Får inn hjertelyd både til høyre og venstre for navelen, og ja vi har vært på ultralyd så vet det ikke er tvillinger, men har hørt at man kan høre pulsen på begge sider pga ekko.. Men hvordan kan jeg vite om det er min eller babyen sin puls jeg hører ? Den ligger så lavt også under 120, med førstemann var det vel på rundt 150...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 hmm... babyen sin puls går jo kjempe fort i forhol til vår så det skal jo være stoor forskjell der da....jeg fant den 10+5 da... letet myye første gang i uke 9+ noe men kunne bare glemme det...så måtte altså vente til 10+5...da fant jeg den med engang og det var rett etter middag og full mage....finner de letter da jeg..ihvertfall foreløpig:) du kan jo prøve det..men det kan kanskje være en smule for tidlig:S har ikke klart å telle slagene enda...går litt for fort hehehe:)
Gjest Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Det er kanskje lurt å vente litt ja =) Skal til legen på torsdag så regner med at han prøver litt han også, så da får jeg bare være tålmodig til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå