Gå til innhold

10 uke

gutt 06 og jente nov  2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har lagt på meg 3.5 kg allerede.e dette normalt?syns det er litt mye.

noen andre som har lagt på seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er nå i 11+6, og før jeg var gravid veide jeg rundt 56 kg, på 1.svangerskapskontroll da jeg var 4+6 gikk jeg faktisk opp 1,5 kg. og nå veier jeg faktisk 59,1kg. Om det er normalt?! Tja, husk at man legger på seg en del når man er gravid, magen vokser, mer veskeansamling og ikke minst så vokser puppene og blir tyngre. Magen fikk jeg allerede i uke 9, og nå vises det utrolig godt. Har derfor den siste investert med nye vide klær siden jeg vil skjule svangerskapet til uke 12, dvs til imorgen:) Da skal min kjære og jeg fortelle den gode nyheten til våre nærmeste. Vi gleder oss kjempe masse!

Du får lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

det er som oftest at man legger på seg endel i starten av svangerskapet..

Er det ikke 14 kg som er gjenomsnittet ? :)

Skrevet

jeg hadde lagt på meg 3,5 kg i uke 10 også...har ikke tenkt over hva som er mye eller lite det kommer det som kommer;)

men troor det er litt i overkant av "normalen" i 1 trim....syns ha lest ca 1,5-2,0 kg ila 1 trim. en eller annen plass.....

tror nok jeg kommer til å legge på meg mere denne gangen enn med min forrige da jeg la på meg 9 kg til sammen...og nå uke 12 er jeg oppi nesten 4 kg allerede....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...