Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Jesper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og synes dere det passer til søsteren Sarah?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si at jeg liker det. Det er så mange bad-boys som heter Jesper synes jeg, for stor kontrast til Sarah.

Skrevet

Liker ikke. Synd om guttene begynner å lespe.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn, spesielt etter å ha fulgt med på Gøril og Jesper.

Skrevet

Ikke min type navn. Det blir litt sånn røverne i Kardemomme-by, sammen med Kasper og Jonatan for min del.

Skrevet

Jeg synes Jesper er nydelig:)

Skrevet

Synes det er et kjempefint navn jeg. Liker kardemommebynavnene :P

Skrevet

Nydelig navn, men er for meg bare en liten gutt som kan hete det: Vakreste gutten til Gøril.

Skrevet

Det heter gutten min og jeg synes selvfølgelig det er helt nydelig!!

Skrevet

den lokale ferja vår heter det, så nei...ville ikke valgt det på min gutt, men er absolutt ikke stygt.

Skrevet

Bikkja mi het det, sier vel sitt :)

Skrevet

Hundenavn?? Aldri hørt om en hund som heter Jesper... Var da et helt merkelig navn å ha på en hund spør du meg...

Kardemommeby navnene er jo kjempefine! Så lenge man ikke kaller alle tre guttene sine Kasper, Jesper og Jonathan :)

Hvem er Gøril og Jesper?

Skrevet

19:49 skriver:"Det er så mange bad-boys som heter Jesper synes jeg, for stor kontrast til Sarah".

Nå var jo bibelens Sarah heller ikke noen good-girl. Lot mannen sin få ligge med en slave, men når Sarah selv fikk barn, påla hun mannen å sende Sarah og hennes lille Ismail ut i ørkenen. Det kunne blitt en tørr opplevelse/tørr død, dersom ikke Herren hadde ordna med en kilde.

Skrevet

Syns ikke det er så verst jeg. Og passer godt til Sara.

Skrevet

Hund som heter Jesper? He he :)

Skrevet

Jesper er både koselig og tøft og passer godt til Sarah =) Som en ekstra bonus er det heller ikke på topp-40-lista.

Skrevet

Fint navn - tenker mest på den lille gutten som var så syk og døde.

Skrevet

Hvilken lille gutt?

Og hvem er Gøril og Jesper?

Skrevet

Googlet og fant bloggen, så da vet jeg hvem dere refererte til..

18:11

Skrevet

I love it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...