Gå til innhold

åhh, er så lei:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er to av venninene mine plutselig gravide, og jeg selvfølgelig ikke:( Hvor stor er egentlig kjangsen for å bli gravid hvis man er sikker på å ha treft på el? Er så lei meg, men veldig glad på vennenes vegne da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at det er ca 20% sjanse å bli gravid hver syklus for friske ungfolk, og at ca 90% er gravide innen 1.5 år:)

Skrevet

Jeg forstår godt hva du mener...det er babyboom på jobben min, alle rundt meg virker bare ultra fruktbare. Hvor lenge har du prøvd?

Er ikke så lett å glede seg over alle de andre gravide rundt, når en så gjerne ønsker det selv! Prøv å tenke på noe annet, det er vel det beste jeg kan anbefale deg.

Kanskje lettere sagt enn gjort.

Selv har jeg lastet ned en excel kalender og prøvd å kartlegge syklusene mine...(tenker ikke akkurat på alt annet jeg heller)

Det er nok flere som har det som deg....

En gang er det din tur, og det er garantert noen som er misunnelig på deg =)

Skrevet

Ja, jeg håper det:) Har ikke prøvd mer enn at dette er 2 pp, men har hatt lyst veeeeeldig lenge, men først nå samboer er med liksom:) Skjønner at det kan ta litt tid, men vil helst ha nå!;p Men er og usikker på om jeg har el i det hele tatt... driver å tester nå, men den burde vært positiv i følge min syklus:S Er det vanlig å ikke ha el hver syklus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...