Gjest amandine Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 En av Paradise Hotel-damene som sier om en annen at hun er jordnær og ordentlig, ikke sånn down to earth som hun selv er, liksom... HÆ HÆ HÆ HÆ
tante grusom master of law Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Ja, jeg leste det, hehe. Det er ikke så greit alltid med disse fremmedordene.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Det oppsummerer for min del PH ganske greit? Dum underholdning, av dumme mennesker, for dumme mennesker.
Gjest amandine Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Ha ha ja, nemlig! 18 år gamle Mymlen (størst av de små her i huset) ser på, så Mannen og jeg har også sett en episode eller to så vi kan henge med i samtalen.. Jeg er helt sjokkskadd, skulle ikke trodd at enkelte hadde IQ til å åpne dører engang;) Og guttene er jo bare ekle! Rett og slett py for øyet!! Nei, må si at da jeg hørte foreldrene til en av jentene hadde budt 50 000 for at hun skulle holde seg hjemme ble jeg ikke overrasket, jeg hadde naglet jentungen fast hjemme! Og innfører ekstra regel i huset: Forbud mot basehopp (innført for lenge siden og absolutt krav) er allerede vedtatt, nå også absolutt forbud mot deltakelse i PH.
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Jeg tror det endelige beviset på at man har feilet komplett som forelder er om ungen melder seg frivillig til å agere hore på tv. Sett i perspektiv: det er ikke mange år siden det ikke kunne vært vist på norsk tv, det som nå ruller som mainstream.
mamman t o.a Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 jeg hadde heller skutt meeg selv enn å se sønnen min på PH. hjelpe meg for en gjeng med idioter. fyll,sex å baksnakking å lurerier fra start til slitt hvere bidige episode.
Miss Misantrop Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Må si at nygjerrigheten nå er vekket, kanskje på tide å se en episode? Eller kanskje jeg bare skal ta frem en veldig sløv kniv og kutte pulsåren som kveldskos. Mye å velge mellom og kun et liv å fylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå