Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med bleiking i håret. Så kom jeg til å tenke på ei veninne som jobbet som frisør og sa det var farlig med bleikemiddelet... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, vet ikke eng bleking, har bare lest om farging å at det skulle gå fint så lenge det ike ble for ofte, for farge var blitt mer "snill" for kroppen enn det var før. men bleking er jeg usikker på. prøvde og søke, noen sier at dette ikke er farlig, noen sier at hel blekong kan være skadelig spesielt i tidlig fase, mens striper er mindre farlig. de fleste skriver at dette ikke skal være noe problem. og noen advarer mot at resultatet kan bli annerledes enn det man får når man ikke er gravid. så var ikke noe konkret svar. man må vel bare ikke gjøre det ofte da så går det nok bra håper jeg :)

Skrevet

Takk for svar. Regner med det går greit. Tror det er de som jobber som frisør som er borti det hver dag, som må passe seg litt.

Skrevet

Jeg har en datter på 10 mnd, bleika vel håret 2 ganger iløpet av svangerskapet,er noen som mener d er farlig, men hun er helt frisk å veldig godt utvikla for sin alder,motorisk, å jeg fikk beskjed av frisøren jeg kjenner at d var ikke farlig for odag er d mye av de stoffene som var før som er tatt bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...