Mille & lillegutt Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg har bestilt time til 3d UL i Lysaker når jeg er 28 uker! Gleder meg veldig! Noen andre som har vært der? Ble dere fornøyde?
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Vi skal dit på 3d UL 4 juni Gleder meg kjempemasse.. Har flere venninner og bekjente som har vært der og de var veldig fornøyde alle sammen
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg var der da jeg var 29 uker på vei. vi var super fornøyde! utrolig fint sted og kjempe hyggelig og morsom mann som utfører ultralyden! Nå som lille gutten vår har kommet til verden er det helt utrolig å se likheten:-) Du kan glede deg MASSE! Lykke til:-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 var der 14april 28+5 på vei da.. UTROLIG fin plass. UTROLIG flink han som utfører 3D.. Vesla her var vaskelig,så vi sku komme igjen til torsdag og ta nye bilder.. Fikk ikke med bildene han prøvde og ta av frøkna her.. Som han sa;disse bildene får dere IKKE,De er ikke verdt 900kr,så vi setter opp ny time.. Gled deg/dere til den timen i Lysaker Kommer IKKE til og angre på det
Mille & lillegutt Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Å, så moro! Kun elleve dager igjen til vi skal dit nå! Håper han vil vise seg frem :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 få i deg litt sukker før du reiser inn så han våkner Sies at en ikke skal ha i seg så mye men... jeg hadde ikke fått i meg noe spes og Vesla her lå bare og sutta på totten og gjespet her inne.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå