Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Selve innspillinga av serien foregår fra januar-mars slik jeg har forstått det... Og det skal altså være hemmelig hvem som vinner selve greia. Da begynner jeg jo å lure litt da, på åssen dem gjør det. Si at jeg melder med på Paradise, da veit jo alle at jeg er med og hvorfor jeg er borte en lang stund... Og hvis jeg da plutselig kommer tilbake til Norge etter to uker sier det seg jo sjæl at jeg ikke vant serien.... Spørsmålet er vel derfor om de bor på et hotell i Mexico mens de andre er på Paradise Hotel? I så fall er jo det mye diggere, kan de jo bare slappe av uten tv-kameraer... Eller blir dem sendt tilbake? Det avslører jo egentlig ganske mye da, men de sender kanskje dem hjem? Litt flau av å innrømme at jeg følger med på dette så jeg signerer som anonym... og kanskje greiest for folk å svare hvis dem kan være anonyme hehe!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg har faktisk lurt på det samme;) Tipper de holder seg i Mexico under hele innspillinga, for det hender jo at deltakere kommer inn igjen, og da tviler jeg på at de har vært i Norge i mellomtida.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 menneskene rundt de som er med i PH vet jo ikke når i innspillingen de kommer inn. Det kan jo liksågodt være at de kommer inn de 2 siste ukene.. ? Skjønner du hva jeg mener her nå? hehe..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Såvidt jeg har forstått så er alle i Mexico til innspillingen er ferdig. For leste at Victoria var så overrasket da Petter kom å sa til henne at hun skulle inn igjen men hun lå å solte seg. Hun lå neppe på ett svaberg i Norge å solte seg for å si det sånn!;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå