Gå til innhold

Sliter med å finne guttenavn...

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kan hjelpe meg litt med navn? Jeg liker navn som Elias, Leander, Tore og Matheo... Men de tre første føler jeg er så poppis navn og Matheo har nettopp venninna mi kallt ungen sin..

Pappaen har foreslått Odin, jeg synes også det er ett fint navn, men vi vil begge ha et mellomnavn til hvis vi finner ett som passer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141736912-sliter-med-%C3%A5-finne-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaller du Tore et poppisnavn?

Jeg foreslår Liam, Maximilian, Nicholas, Andreas, Mathias, Sander, Emil, Dennis, Sebastian, Felix, Leon, Devin, Kevin, Aron, Isak, Nathaniel, Lucas, Noah..

Odin er helt ok. Ikke noe jeg kunne valgt selv, men misliker det ikke på andre.

Odin Nikolai

Odin Andreas

Odin Mathias

Odin Johannes

Odin Elias

Odin Leander

Odin Sebastian

.....................................................................................................................................................................................................................................Thero................................................................................................................................................................................................................forkortelse av finske Antero;-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...