Dikigoros_Høygravid Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hei, vi planlegger en til, men jeg har ikke fått tilbake mensen enda:-( Gullet er 8 mnd, og jeg ammer ca 5 ganger i døgnet - ikke mellom 24 og 06. Hvor fort etter ammeslutt fikk dere mensen tilbake? Og evt om noen fikk den tilbake ved bare å kutte ut nattammingen? Vil helst fortsette å amme et par ganger på dagen :-)
Gjest Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Jeg ammet bare i to måneder, og fikk tilbake mensen 1,5 mnd etter ammeslutt. Vet ikke om det har noe å si hvor lenge man ammer, men tror nok uansett at det er veldig individuelt. Noen får jo tilbake mensen tidlig, selv om de ammer! Lykke til med prøving av ny baby
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Hei! Med nr 1 fikk jeg tilbake mensen 1 mnd etter at vi begynte med grøt. Fikk mensen tilbake da hun akkurat var 6 mnd. Jeg nattammet til hun var nesten 1 år(begynte å jobbe da hun var 9 mnd). Nå er vårt barn nr 2 akkurat passert 6 mnd; denne gangen har jeg fremdeles ikke fått tilbake mensen, begynte med grøt for ca 1 mnd siden. Jeg tror ikke det er noen fasit på dette. Da jeg spurte storesøsteren min om når hun fikk tilbake mensen (hun har 3 barn) hadde det kommet tilbake på forskjellig tidspunkt. Altså ingen fasit. Lykke til med prøving på nr 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå