Mrs.C Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 sjekking av tappen: Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå noen som vet hva "plugget igjen betyr?
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 plugget igjen vil si at om du stikker fingeren borti,vil du kjenne at d er slim der,du kommer ikke lenger inn og jah,den er heeelt lukket..er slimproppen..eller starten på den..
Mrs.C Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 på meg er det som hele med der er plugget igjen;P men mulig det er av noe annet.. sliter med å få inn en finger til å m, men kjenner en hard tupp når jeg kommer til.. og slik har d vært siden jg hadde en blødning 6dpo , r 9 dpo idag. kan d bety at den er plugget igjen eller? eller kjennes d helt annerledes ut?
Mrs.C Skrevet 17. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2010 på meg kjennes det ut som hele meg nedi der er plugget igjen skulle det stå. .
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Heijsann, har tappen vært sånn før den lille "blødningen"? om tappen ikke har vært/kjentes plugget igjen før,så er det et veldig godt tegn på svangerskap da;) når har du IKM?
Mrs.C Skrevet 18. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2010 nei tappen ble slik etter blødningen. nå er den liksom bakoverbøyd, kjennes ut som en lite vått lag uten på den harde tuppen om du skjønner:P ble detaljert.hehe. jeg er idag 10dpo og neg test=/ spotter noen rosa dråper enda.. har ikm på onsdag 21;) så håper tr holder seg unna! sambo sa at det kjentes "rart" ut å ha sex, som om jeg har mensen men litt annerledes og slik har d jo vært side 6dpo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå