Gå til innhold

hva betyr at tappen er plugget igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjekking av tappen:

Ved tidlig svangerskap:

Tett lukket

"Plugget igjen

Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

Kan være bakovervendt

Blålilla i fargen

Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

noen som vet hva "plugget igjen betyr?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

plugget igjen vil si at om du stikker fingeren borti,vil du kjenne at d er slim der,du kommer ikke lenger inn og jah,den er heeelt lukket..er slimproppen..eller starten på den..

Skrevet

på meg er det som hele med der er plugget igjen;P men mulig det er av noe annet.. sliter med å få inn en finger til å m, men kjenner en hard tupp når jeg kommer til.. og slik har d vært siden jg hadde en blødning 6dpo , r 9 dpo idag. kan d bety at den er plugget igjen eller? eller kjennes d helt annerledes ut?:P

Skrevet

på meg kjennes det ut som hele meg nedi der er plugget igjen skulle det stå. .

Skrevet

Heijsann, har tappen vært sånn før den lille "blødningen"? om tappen ikke har vært/kjentes plugget igjen før,så er det et veldig godt tegn på svangerskap da;) når har du IKM? :)

Skrevet

nei tappen ble slik etter blødningen. nå er den liksom bakoverbøyd, kjennes ut som en lite vått lag uten på den harde tuppen om du skjønner:P ble detaljert.hehe. jeg er idag 10dpo og neg test=/ spotter noen rosa dråper enda.. har ikm på onsdag 21;) så håper tr holder seg unna! sambo sa at det kjentes "rart" ut å ha sex, som om jeg har mensen men litt annerledes og slik har d jo vært side 6dpo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...