Gå til innhold

Suuuper tynn (rosa/lilla) strek på QR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en Quick Respons test i morges. Den var negativ på badet innen tidsfristen (men så antydning til skyggestrek uten farge). Klarte ikke å la være å sjekke den en god stund senene... Tok den med meg ut i dagslys og der (helt i kanten hvor den "gravide streken" skal være) var det en syltynn rosa/lilla strek. Den er kjempe tynn og sikkert en skyggetrek?? Skal jo egentlig lese av tester etter tiden er gått ut, så regner med jeg må se på denne som negativ. 3 dager til IKM i dag, 13/14 DPO.

Noen som har opplevd det samme og vært gravid/ikke gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du veldig lang syklus?

Skrevet

Jeg tipper du kan gratuleres=)

Da jeg var gravid sist fant jeg det ut md en QR som først var neg og så positiv med tyyyynn strek tter mange timer (søppelgravrfenomenet er åpenbart normalt;)).

Har du IKM så sent som17 DOP? Du kan iallefall tste positivt 14 DPO.

Prøvd lenge? =)

Skrevet

Har rotet litt med DPO ser jeg. Hadde en sterk positiv EL test lør3/4 (teststreken mye strerkere enn kontrollstreken), men den var litt positiv søn 4/5 (like sterke streker). Så tror jeg får ta utgangspunkt i at jeg hadde eggløsning 4/4 og da er jeg 13 DPO i dag? Pleier å ha en syklus på 31 dager, men forrige var på 34 dager. Hadde TR sist 20 Mars og da blir 31 dager fra det 20 April. Håper jeg har tungen beint i munnen nå :P

Dette er spennende, men tørr ikke å ta gledene på forskudd før jeg ser streken tydeligere :) Er fremdeles redd for at det bare er en skyggestrek for fargen jeg ser er veldig blass og utydelig.

Men setter veldig pris på svar og meninger :))

Skrevet

Da er din IKM i morgen! Test med morgenurin i morgen tidlig=)

All lykk til

Skrevet

Det kan nok stemme bedre ja. Det skal jeg gjøre :) Har vært på apoteket nå i siste liten før det stengte å kjøpt 2 tester til så får jeg se i morgen tidlig. Glemte å skrive at dette er min 5 pp så har ikke prøvd så lenge, men det føles sånn ut :)

Skrevet

Negativ QR på morgenurin i dag (14 DPO), ser fremdeles antydning til en slags tynn synålsstrek men vanskelig å si hvilken farge den er. Tolker testen som negativ :( Ingen tegn til TR, men den kommer nok...

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du er gravid jeg. Det kommer ikke antydning til strek på to tester hvis ikke! Du må bare vente noen dager nå, gjerne to-tre, å så ta en til test. Jeg hadde det akkurat likt som deg denne gangen.. Syltynn skygge på ikm, ikke tydelig før 6 dager over ikm:)

Skrevet

Takk for støtten :) Du har nok rett i at jeg bør vente noen dager å teste igjen, men er så lett å miste tålmodigheten... I går var hadde jeg håp om at det er en spire i magen min, men etter testen i dag mistet jeg alt motet. Trodde streken skulle bli sterkere i dag, men som du skriver så er det mulig at det ennå tar noen dager før jeg tester helt positivt :)

Skrevet

Ja, du må nok vente litt til, men lett er det ikke! Men svake svake streker kommer ikke uten grunn, så du er nok gravid:)

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg fikk de svake tynne strekene for nå kom TR :(( Da går jeg inn i 6 pp med skuffelse, men har ikke mistet helt motet selv om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...