Gå til innhold

Er det lov å mene noe om saken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overfallet av den gravide?

Motbydelig sak i seg selv, overfall mot en gravid kvinne. Allikevel så er det noe som får det til å skurre noe for meg. Jenta som ble overfalt gikk inn på bloggen til denne Solveig for å forsvare det at hun gikk på spiral. Hun har svart på debatten inne på tv2. Virker ikke på meg som om det er kun 2 ustabile mennesker som er involvert i denne saken.

Men det er nok sikkert ikke lov å mene noe om slike situasjoner, så blir nok kjeppjaget her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være hun er ustabil, jeg har ikke fulgt saken og kan ikke uttale meg om det. Uansett er det ingenting som rettferdiggjør å drepe et ufødt barn ved å bruke vold mot mors mage. Ingenting!

Skrevet

Alle har rett på egne meninger.

Min mening er at det er vel neppe rart om hun som ble overfalt, er blitt ustabil, som du kaller det. Det tror jeg flere hadde blitt, etter en sånn hendelse.

Hun som er overfaller derimot, har visst vært rimelig ustabil hele livet.

Skrevet

Kanskje hennes måte å få ut ting på er å lese alt som har blitt skrevet om denne saken, kommentere, og skrive ting ut på bloggen sin..

Skrevet

Tipper jeg hadde blitt i overkant ustabil om jeg hadde blitt banket opp da jeg gikk gravid og mistet barnet pga det.

Skrevet

Hun som utførte handlingen tror jeg ikke er så ute å kjører som hun vil gi inntrykk av. Er man så psykisk ustabil får man ikke så mye selvinnsikt etter 2 dager, der man ber om forståelse for man ikke er helt "normal" pga ting i oppveksten. Hun sliter nok med en del, det er det ingen tvil om. Men å bruke det til sitt forsvar viser nok bare hvor tilregnelig hun virkelig er. Stort behov for ansvarsfraskrivelse.

Skrevet

Så utrolig barnslig å hevde det ikke er lov å mene noe om saken og si at du blir kjeppjaget bare fordi det er forskjellige meninger om saken. ¨..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...