Skaubinna Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg er gravid jeg......etter å ha prøvd siden tidlig i 2008 uten et eneste positivt svar, fikk jeg gravid på CB'n i morges...er helt utrolig......! Endelig kan jeg også sende et slikt innlegg - hadde jeg ikke trodd skal jeg være ærlig. I følge testen er jeg 4-5 uker på vei så det er jo veldig tidlig ennå og alt kan skje. Men noen måtte jeg blåse det ut til. Brølt fra meg inne på slitere, men holdt liksom ikke ;-) Det betyr at dere andre IKKE skal gi opp!!!!!! Dere må bare ikke gi opp! Jeg har altså prøvd i 2 år uten hell. Det er rart alt sammen, selv tror jeg dette er et resultat av lap-operasjonen jeg hadde i februar samt at vi nettopp fikk resept fra Riksen på hormoner for å sette i gang med aih. Har faktisk ikke trodd jeg var gravid heller - svært få tegn. Så lykke lykke til dere andre - håper dere ikke føler jeg gnir noe inn her, jeg håper heller dere ser at det gir håp for dere også! *tvi tvi for at denne tassen holder seg sunn og frisk og blir årets julegave*
HøstBaby <3 Elias Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Wow, gratulerer så mte med Spira SÅ GØY !
..snøklokke.. Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Det er alltid like kjekt å lese om slitere som lykkes!! Utrolig koselig:) Gratulerer så mye:))
Gjest Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Se der ja:)) Grattis !!! ...og masse lykke til ! God jul )
sister wanted Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Jabadabadabaduuuuuuu! Kjempeglad på dine vegne.) Nyt svangerskapet.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer så masse med spiren )
*Smiley* Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 GRATULERER SÅ MYE!!!! Kjempeglad på deres vegne , har tårer i øynene .Hi,hi Masse lykke til i svangerskapet!!!
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer såå masse med Spiren! Kos deg masse i tiden framover og nyt svangerskapet! Klemmer<3
Skaubinna Skrevet 17. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2010 Tusen takk dere:-) Så søte dere er som skriver til meg. All lykke til dere andre også, måtte det bli deres tur neste gang.
Carina har to små gull Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer så kjempe masse Dette fortjener du virkelig Masse lykke til i svangerskapet og nyt den voksende magen
Bringebærmamma 160611 Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Hurra! Dette var virkelig moro å høre. Gratulere så mye ;-D klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå