Gå til innhold

Jeg har fått positiv test....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

JEG ER FAEN MEG GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beklager stygt språk, men etter å ha prøvd og prøvd og prøvd siden tidlig i 2008 klaffet det endelig for oss denne perioden.

Jeg håper ikke dere andre slitere føler jeg gnir det inn her, beklager det. Jeg er bare så sjokkert og littebitt glad og VELDIG skremt og har ikke noen andre å rope det til ennå.

Hadde gitt opp å tro at vi skulle klare det selv, og vi fikk til og med resept fra Riksen for å sette i gang med aih når mensen kom.....men den har da altså ikke kommet. I følge CB er jeg 4-5 uker på vei.

Det er håp jenter for oss alle! Vet det er klisje og irriterende å lese andre skriver, men det er faktisk det. Jeg har prøvd i 2 år uten et eneste positivt resultat. Tror at forskjellen for oss var lap operasjonen jeg hadde i februar....

Jeg er det i alle fall, endelig kan JEG sende et sånt innlegg også:-D

Så får vi bare håpe alt går bra da, er jo veldig tidlig ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141736438-jeg-har-f%C3%A5tt-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Jeg skjønte det!!!! GRATULERER Skaubinna! Det er helt fantastisk og du har det beste i verden i vente. Du gnir det ikke inn, du deler en solskinnshistorie med oss andre. Håper du nyter følelsen til fulle, det er helt herlig å sitte med den positive testen i hendene. Tenk, nå skal du bli mamma :-)

Send ut litt babystøv da....jeg trenger det i disse dager !

Stor klem og hipp hurra!!!!

Ja tenk det Lykkelig 29!!!! Tenk det....jeg er det jeg er det jeg er det :-D

Jeg er likevel realist nok til å innse at ting kan gå galt, men foreløpig er det hæla i taket her i huset ;-)

Stakkars mannen min.....føler at han nesten vokste når jeg viste ham testen, øynene lyste og han har gått rundt og båret meg på gullhender i hele dag (det der går nok litt over etterhvert, så jeg nyter det så lenge det varer...hehe)

Nå skal vi krysse fingrene for deg også, hadde vært så hyggelig om du og Smiley fulgte meg og Aiva. Da skal vi treffes en gang altså!

Jeg antar du har prøvd det ene og det andre, men til orientering har jeg ikke ligget med beina opp etter sex denne gangen. Etter litt sånn kos etterpå har jeg bare gått på do og ikke tenkt på å holde noe inni der etc.

Åh, måtte det bare gå for dere også nå altså!!!!!

Babystøv er herved sendt *************************************************************************************************************************************************************

Klems, og du...hold meg oppdatert nå da, enten her eller på PM?!

Annonse

hei du så flott å lese!! er som å lese om meg selv med ett unntak jeg er ikke gravid nå, har prøvd siden januar 2008 og hadde lap i februar 2010 fant ingen feil på meg da? var det noe hos deg??

gjorde dere noe anderledes når dere hadde sex denne perioden du ble gravid?? sorry spm men kjekt å vite for min egen del!!

lykke til håper den klorer seg fast i deg å blir der i 9 måneder!! grattis igjen! @---->--- blomst til deg!

Hei du:-)

Leit å se at det er flere som sliter så mye med dette her....

Hos meg var alt helt fint, bortsett fra to bittesmå flekker med endometriose. Men da vi var på riksen nå i april sa legen at det var så minimalt at vi falt i kategorien uforklarlig barnløse (det verste svaret jeg kunne få) Så ja, de fant et par miniflekker, aner ikke om det har gjort utslaget nå.....

Mensen i mars kom som den skulle, gjorde din? Men nå i april gjorde den altså ikke det. Heldigvis:-D

Vi har satt i gang med prøverør og har nettopp fått resept i posten og sprøyter for å starte med inseminering. Om jeg har gjort noe annet....hm....jeg har faktisk ikke stresset så mye. For nå har jeg begynt å grue meg litt til aih og ivf og alt det der...vi ble enige om å ha oss etter påvist el. Da jeg fikk EL hadde vi oss "til avtalt tid".Rette etter det ble mannen min borte med jobb, så jeg hadde kun sex til el.

Jeg håper inderlig det sitter fast til jul ja, måtte det bli din tur neste gang kjære du:-) Startet utredning du også?

Gratulerer!!!!! jeg synes at vi skal dele mest mulig med positive historier til hverandre! Da får vi positive sjeler, og blir glad på andre sine vegne!!

Det tror iallefall jeg at er viktig for å til slutt lykkes selv:-)

girl power:-)

hei igjen! håper alt står bra til og at du fortsatt er gravid!

TR kom når den skulle i mars,men el hadde forflyttet seg så mens var ikke her før begynnelsen av april, er i min el periode nå og har hatt sex litt mer nå rundt el, prøver bare å roe meg ned, har skjønt at jeg har kommet til stadiet hvor ting bare er uforklarelig så naturen må gjøre sitt verk heretter så får jeg bare slappe av!

jeg venter mens i begynnelsen av mai så får vi bare se hva det ender opp med!

jeg kan starte mer utredning men vet ikke om jeg orker akkurat nå å stresse med det!

håper vi høres fra igjen! natti

GRATTIS!!!!!!! Det var fantastiske flotte nyheter, det betyr at det er håp for meg også!!! Hehehehhehehehe :D

Kos deg og nyt svangerskapet og den voksende magen!!!

Lykke, lykke til :)

Stoooooor varm gratulasjonsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...