#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 skal ta fly til uka, så haster å finne riktig vogn...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Mange mener Titanium Breeze kan gå som håndbagasje. Men jeg har også registrert at det er delte erfaringer ang det. Vet at Quinny zapp går greit, og Breezen er ikke så veldig mye større.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Zappen har ikke liggestilling, men det har Breezen!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 ABC Design Take Off er laget for dette, men er ikke 100% liggestilligen. Ring barnevognshuset Rudo og spør, de fører den. Den er litt dyr i norge, i Tyskland kan du få den for 800,- men det har du jo ikke tid til nå :-(
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 http://www.abc-design.de/fileadmin/products2010/3/5905/manuals/german/5905_Takeoff_german.pdf her er bruksanvisningen. Ser ut som om det er hvilestilling ved at man tipper setet bakover. Da kan man forlenge setet også. Se på siste side der er vognen forvandlet til håndbagasjetralle! Har en slig vogn liggende i eske, må nok kanskje ta den i bruk ;-) Hvor i landet bor du, du kunne kanskje lånt den av meg på ferie..
Tremo Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Fikk ikke med meg quinny zapp på fly til syden(hellas) for 2 år siden. Tror neppe det går nå heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå